• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

شرایط فرهنگی جامعه، جوانان را به سمت مشاغل واسطه‌گری سوق داده است

  • کد خبر : 6025
  • 18 اردیبهشت 1403 - 7:06
شرایط فرهنگی جامعه، جوانان را به سمت مشاغل واسطه‌گری سوق داده است
رئیس اتحادیه اصناف بابل گفت: سیاست‌های حمایتی دولت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، زمینه‌ساز فروپاشی بنگاه‌های اقتصادی کوچک خواهد شد

بابک ابهرزاده/ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، شب گذشته نخستین همایش تخصصی صنف خشکشویی، قالیشویی و شرکت‌های خدماتی شهرستان بابل با حضور مدیران برخی ادارات دولتی مرتبط با صنف خشکشویی، اعضای هیات‌رییسه اتاق اصناف، پیشکسوتان اصناف و بازار و اعضای این اتحادیه برگزار شد.
رضا صادقی رییس اتحادیه خشکشویی، قالیشویی و شرکت‌های خدماتی شهرستان بابل با اشاره به اینکه موفقیت‌های اتحادیه را مدیون حمایت‌های پیشکسوتان بازار هستیم، خاطرنشان کرد: سختی‌ها و ریاضت‌های شغل اتحادیه خشکشویی بر کسی پوشیده نیست و باعث تاسف است که شرایط فرهنگی جامعه ما، جوانان ما را به سمت و سوی فعالیت در چنین مشاغلی هدایت نمی‌کند.
صادقی رییس کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران همچنین یادآور شد: در شرایط کنونی جامعه، فرزندان ما بدنبال کسب روزی راحت‌تر مثل شغل‌های واسطه‌گری رفته‌اند.
صادقی استاد دانشگاه در حوزه کسب‌وکار در ادامه با انتقاد از سیاست‌های حمایتی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، افزود: در حال حاضر با رشد قارچ‌گونه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سیاست‌های حمایتی دولت از این فروشگاه‌ها، بنگاه‌های اقتصادی کوچک ما دچار چالش شده‌اند که با رویه کنونی، ما شاهد بحران از بین رفتن بنگاه‌های اقتصادی کوچک و افزایش نرخ بیکاری بوده که این مساله با سیاست‌های توزیع عادلانه ثروت در تضاد است.
صادقی رییس اتاق اصناف شهرستان بابل در پایان از مدیران ادارات مرتبط با صنف خشکشویی که در جلسه حضور داشتند تقاضا کرد، درخصوص نرخ‌گذاری و ایجاد تعرفه، سیاست‌های متناسبی را اتخاذ کنند.
گفتنی است در این جلسه همچنین مدیران ادارات صمت، تامین اجتماعی، کار، مالیاتی و… به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=6025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.