• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

نشست ریاست دانشگاه با مدیر عامل شرکت تولید خودرو و صنعت خزر

  • کد خبر : 6013
  • 13 اردیبهشت 1403 - 16:38
نشست ریاست دانشگاه با مدیر عامل شرکت تولید خودرو و صنعت خزر
نشست رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با مسئولین شرکت تولید خودرو و صنعت خزر در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از حضور مسئولین شرکت تولید خودرو و صنعت خزر گفت: تمام تلاش دانشگاه برای حرکت در مسیر ایده تا فناوری است و برنامه ریزی ها و تبیین سیاست ها و ماموریت ها به گونه ای که سبب تبدیل دانش فنی دانشگاه به محصول قابل استفاده در صنعت و جامعه شود.
قطعا محصولات دانش بنیان از کیفیت، قوام و دوام و استحکام بالایی در مقایسه با محصولات تجربی برخوردارند.
دکتر عزیزالله گنجی گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دارای منابع انسانی توانمند با تخصص های متنوع است و ارتباط خوبی با صنایع بزرگ کشور دارد.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ابراز امیدواری کرد که این نشست منجر برقراری ارتباط تنگاتنگ بین دانشگاه و شرکت تولید خودرو و صنعت خزر گردد و از توانمندی دانشگاه در راستای حل مشکلات و ارتقای صنعت خودروسازی بهره گرفته شود و پیشنهاد داد تا در تعامل با یکدیگر گروه های تخصصی و نیاز سنجی شکل بگیرد، نیازمندی های شرکت تولید خودرو و صنعت خزر ارائه شود و دانشگاه در راستای رفع آن اقدام کند.
در ادامه مهدی امینی مدیرعامل شرکت تولید خودرو و صنعت خزر نیز با قدردانی از مسولین دانشگاه گفت: جهش تولید و تحقق شعار سال با همکاری نزدیک میان مراکز علمی – دانشگاهی و حوزه صنعت تحقق‌ می یابد.
وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این نشست اعلام نیازمندی های شرکت در زمینه های مختلف صنعتی، تعمیر ابزارها، تجهیزات، رباتیک و کسب آگاهی از میزان توانمندی دانشگاه در راستای رفع نیاز های ما است.
این شرکت در حوزه تجهیزات خطوط تولید، آموزش تعمیر قطعات الکترونیکی، برنامه نویسی و … نیازمند همکاری دانشگاه در بخش سخت افزاری و نرم افزاری است و بسیار خرسندیم که دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دانش را از حالت تئوری به مرحله علمی و اجرا ارتقا داده است.
مهندس امینی از دانشجویان، نخبگان و متخصصان دانشگاه صنعتی نوشیروانی دعوت نمود تا از شرکت تولید خودرو و صنعت خزر بازدید داشته باشند و همچنین پیشنهاد داد تا نیازمندی ها، معضلات و مشکلات مجموعه در قالب پایان نامه و پروژه دیده شود.

در ادامه دکتر روزبه شفقت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، گزارشی از توانمندی های دانش خودرویی دانشگاه ارائه داد و گفت: این دانشگاه، همانطور که در زمینه تولید علم، رتبه برتر را در بین دانشگاه های کشور دارد در زمینه فناوری نیز کارهای خوبی را انجام داده است.
دکتر شفقت گفت: پروژه های گسترده ای در زمینه خودرویی در رده های مختلف موتوری اعم از موتورهای احتراق درونی، موتورهای سبک کشاورزی، موتور در رده خودروهای شرکت ایران خودرو و سایپا، موتور شناورها و سنگین لوکوموتیوها و همچنین در زمینه های بدنه خودرو، شاسی، فرمان پذیری و … انجام شده است و دانش خودرویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، جوابگوی همه ی نیازهاست.
دکتر شفقت افزود: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل سلول تست موتوهای احتراق داخلی دارد، در زمینه سوخت جایگزین پیشرو است، در زمینه هیبریداسیون فعالیت های خوبی را انجام داده است و همچنین در بخش هوشمندسازی، تامین و ساخت قطعات خودرویی توانمندی بالایی دارد، مرکز رشد دانشگاه نیز محصولات دانش بنیان در حوزه قطعه سازی خودرو دارد و دانشگاه می تواند گستره ی جامعی را در بحث نیازمندی های خودرویی پوشش دهد

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=6013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.