• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

دکتر حسن حسن‌نتاج صلحدار روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت

  • کد خبر : 5881
  • 25 بهمن 1402 - 11:13
دکتر حسن حسن‌نتاج صلحدار روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت
دکتر حسن حسن‌نتاج صلحدار در پیامی خجسته سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز «پاسدار» و فرخنده میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز «جانباز» را تبریک گفت.

در پیام تبریک دکتر حسن حسن‌نتاج صلحدار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری سوم و چهارم ماه شعبان به‌عنوان روز پاسدار و جانباز، نشانگر مجاهدت، فداکاری، ایثار، جان‌فشانی و حماسه‌آفرینی دلیرمردان سپاه و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی است.
مجاهدان سرافرازی که ایثار، شجاعت و آزادگی را از سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) آموخته‌اند و مدال پرافتخار پاسداری دین و جانبازی در راه خدا، همواره بر سینه‌های مالامال از عشق و ایمانشان می‌درخشد.
پاسداران سبز پوش ایران اسلامی با تبعیت از سیره نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فداکاری‌های بسیاری در راه دفاع از اسلام و ایران داشته‌اند و در هر نقطه از کشورمان منشأ خدمات ارزنده برای مردم بوده‌اند، لذا آسایش و آرامش امروز خود را مدیون جان‌فشانی پاسداران سرافراز و ایثارگری جانبازان عزیز می‌دانیم که هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از ایران اسلامی دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
کارنامه درخشان سپاه پاسداران در سال‌های پرشکوه انقلاب اسلامی که حاصل تلاش، ایثار و حرکت جهادی فرماندهان و کارکنان آن نهاد انقلابی در حوزه‌های دفاعی، خودکفایی، اعتقادی، فرهنگی و مردم یاری است، ثمرات ارزشمندی را به همراه داشته که علاوه بر مردم شریف ایران اسلامی، ملت‌های مظلوم جهان نیز از سایه‌سار آن بهره‌مند شده‌اند.
جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز، با ایثار و از خود گذشتگی خود در مسئولیت‌پذیری و پاسداری در راه دین و وطن، نماد جوانمردی و وفاداری به اسلام و ایران هستند و حقی بزرگ بر گردن همه ملت شریف ایران دارند و دولت و ملت این مرزوبوم همواره قدرشناس زحمات و مجاهدات‌های الهی آنان هستند.
اینجانب سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) روز پاسدار و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خصوص جانبازان گرامی که همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امنیت و آسایش این مرز بوم اهتمامی جدی ورزیده‌اند؛ را تبریک و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه ایزد منان خواستارم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.