• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

مراجعه ۳ هزار نفری به سلامتکده دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۱۰ ماه گذشته

  • کد خبر : 5824
  • 08 بهمن 1402 - 10:50
مراجعه ۳ هزار نفری به سلامتکده دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۱۰ ماه گذشته
رئیس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل از مراجعه ۳ هزار نفری به سلامتکده این دانشگاه از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

روح الله رفیعی کشتلی/ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، دکتر گرجی گفت: سلامتکده طب سنتی این دانشکده بعنوان نخستین سلامتکده مستقل طب ایرانی در کشور، در سال ۹۳ افتتاح شد و از آن زمان تاکنون سالانه بیش از هزار بیمار به این مرکز مراجعه نمودند.
دکتر نرگس گرجی رئیس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳ هزار نفر به این مرکز مراجعه داشتند، بیان داشت: در ایام هفته از روزهای شنبه تا چهارشنبه همه روزه توسط متخصصین طب ایرانی و اعضای هیات علمی دانشگاه ویزیت انجام می شود.
وی گفت: علاوه بر ویزیت بیماران، تعیین مزاج و دریافت نسخه های دارویی در صورت صلاحدید پزشک متخصص از خدمات کمک درمانی مثل: ماساژ، بادکش، فصد، حجامت و زالو درمانی و در مواردی طب سوزنی کمک گرفته می شود.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل عنوان کردند: در این مرکز ارائه فرآورده های طبیعی و داروهای گیاهی موجود است که عزیزان می توانند برای دریافت نسخه و یا فرآوردهای گیاهی مدنظر به این مرکز مراجعه نمایند.
متخصص طب سنتی ایرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل اذعان داشت: عزیزان برای دریافت نوبت می توانند از سامانه الکترونیک دانشگاه تحت عنوان nobat.mubabol.ac.ir استفاده نمایند و چنانچه به هردلیلی استفاده از این سامانه و یا ورود به آن دچار مشکل شدید می توانید با شماره ۰۱۱۳۲۲۵۳۵۲۶ با همکاران در بخش پذیرش سلامتکده تماس تلفنی حاصل نمایید و یا حضوری برای دریافت نوبت مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.