• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

اعلام حمایت نماینده مجلس از اقدامات اخیر دیوان محاسبات مازندران

  • کد خبر : 5827
  • 08 بهمن 1402 - 11:11
اعلام حمایت نماینده مجلس از اقدامات اخیر دیوان محاسبات مازندران
کیوان مرادیان در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران از تلاش های سازنده در ابعاد تخصصی نظارتی دیوان محاسبات تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، کیوان مرادیان نماینده قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر حسن بابایی کشتلی مدیرکل دیوان محاسبات مازندران با تقدیر از تلاش های سازنده در ابعاد تخصصی نظارتی دیوان محاسبات، گفت: دیوان محاسبات یک مجموعه تخصصی کارشناسی و چشم بیدار قوه مقننه دربعد نظارتی است که اشراف کامل این نهاد بر امور اجرایی، موجب بهبود عملکرد در حوزه اجرا خواهد شد.

وی با تمجید ازسابقه درخشان مدیریت مدیرکل جدید دیوان محاسبات مازندران دربدنه دیوان محاسبات کشور، خاطرنشان کرد: انتصاب یک مازندرانی عنوان مدیرکل دیوان محاسبات مازندران یک فرصت بسیار مغتنم برای استان است تا مشکلات عدیده و عقب ماندگی های زیاد مازندران با درایت و نگاه نظارتی دیوان محاسبات کاهش یابد و توزیع درست منابع بر اساس قانون را در استان شاهد باشیم.

دکتر حسن بابایی کشتلی مدیرکل دیوان محاسبات مازندران نیزبا ارائه گزارشی از فعالیت سه ماه اخیر این دیوان در سطح استان ، خاطرنشان کرد: متاسفانه در مازندران تعداد بالایی از پروژه های نیمه تمام قرار دارد و برخی از آنها با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد، مدت زیادی نیمه تمام رها شده اند که رفع این معضلات با جدیت از سوی دیوان مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های قانونی و حمایت نمایندگان استان می توان بسیاری از مشکلات پروژه های نیمه تمام دولتی را در سطح استان رفع کرد و ما در تلاشیم با نظارت اصلاح گرا میزان پرونده های تخلف دستگاه های اجرایی را در سطح استان کاهش دهیم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.