• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت با سخنرانی طاهری آکردی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور

  • کد خبر : 5798
  • 20 دی 1402 - 12:04
مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت با سخنرانی طاهری آکردی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور
مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت با حضور دکتر سیدرضا کاظمی نیا مدیر درمان تامین اجتماعی استان و مدیران استانی و همکاران مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران در سالن اجتماعات شعبه ۲ تامین اجتماعی شهرستان ساری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، در این مراسم معنوی حجت الاسلام طاهری آکردی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور ضمن تبیین سیره و راه و روش و سبک زندگی شهدا و بصیرت و بموقع عمل نمودن ایشان در دفاع از ولی فقیه زمان و آرمانهای انقلاب بویژه الگو قرار دادن مکتب حاج قاسم سلیمانی اینگونه بیان داشتند که جنگ بین حزب الله و جند شیاطین از اول بوده و ادامه خواهد داشت چه خوب است که انسان با تاسی از سیره عملی شهدا بتواند دین خدا را بموقع و در زمان نیاز و تبعیت محض از امام زمانش یاری دهد.


ایشان در بخشی از سخنان خود به حوادث تاریخی گذشته با موضوع اتفاقات حال حاضر پرداخت و حادثه تروریستی کرمان را عاشورایی دیگر نامید.

دکتر کاظمی نیا مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران نیز با اهمیت بر پیروی از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: درشرایط پیچیده سیاسی امروز دنیا که جریان فاسد غرب به سرکردگی آمریکا و فرزند ناخلفش رژیم غاصب صهیونیستی با استفاده از آخرین ابزارها و ترفندهای تبلیغاتی سعی در توجیه اقدامات خبیثانه خویش در منطقه را دارند، بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبین می بایست عملکرد محور مقاومت و سرداران بزرگ آن و راس آنها شهید حاج قاسم سلیمانی را برای جامعه بازگو و روشنگری کرد.

در قسمتی از این مراسم با شکوه نغمه سرای اهل البیت برادر عباسپور به مداحی در خصوص آل الله و شهدای مقاومت و حادثه تروریستی کرمان پرداخت.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.