• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4

طرح نماد اجرا شد تا تمامی دستگاه‌های مرتبط ،نهایت تلاش خود را در جهت سلامت روان دانش‌آموزان به کار گیرند

  • کد خبر : 5795
  • 18 دی 1402 - 17:11
طرح نماد اجرا شد تا تمامی دستگاه‌های مرتبط ،نهایت تلاش خود را در جهت سلامت روان دانش‌آموزان به کار گیرند
طرح نماد نظام مراقبت های اجتماعی دانش‌آموزان آموزش و پرورش این شهرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام ملاکریمی دادستان شهرستان بابل و با حضور مدیر آموزش و پرورش بابل ، معاونین، کارشناسان اداری و مدیران ، مشاوران ، مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان در سالن همایش‌های کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حجت‌الاسلام ملاکریمی در جلسه طرح نماد (نظام مراقبت های اجتماعی دانش‌آموزان) آموزش و پرورش شهرستان بابل ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های معلمان در زمینه شناسایی و هدایت دانش‌آموزان ، بر نقش مؤثر مدارس در سلامت روان دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: طرح نماد اجرا شد تا تمامی دستگاه های مرتبط ، نهایت تلاش خود را در جهت سلامت روان دانش‌آموزان به کار گیرند.
دادستان شهرستان بابل با اشاره به اهداف مختلف طرح نماد ، گفت: شناسایی و بازآفرینی دانش‌آموزان در چارچوب نظام مراقبت های اجتماعی ، یکی از اهداف طرح نماد است.
حجت‌الاسلام ملاکریمی، توجه و رفع بدسرپستی کودکان و نوجوانان را یکی از مولفه‌های اصلی طرح نماد توصیف کرد و گفت: قانون گذار نیز همواره نسبت به حمایت از کودک و اطفال در تمامی زمینه ها وارد شده است.
وی گفت: ۱۴ نهاد ، سازمان و تشکل در طرح نماد دخیل هستند که با همکاری یکدیگر درصدد اجرایی کردن نظام مراقبت های روانی اجتماعی کودکان و نوجوانان هستند.
دادستان بابل همچنین افزود: کودکان و نوجوانان از آغوش تربیتی آموزش و پرورش وارد جامعه خواهند شد که این موضوع نشان دهنده لزوم توجه به نهاد تعلیم و تربیت است.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.