• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

رویکرد دولت سیزدهم این است که مسائل مردم نباید روی زمین بماند

  • کد خبر : 5763
  • 29 آذر 1402 - 7:16
رویکرد دولت سیزدهم این است که مسائل مردم نباید روی زمین بماند
فرماندار بابل گفت: مردم متدین این محله برای ما بسیار دارای ارزش بوده و مهم هستند و با تقدیم ۱۶ شهید به انقلاب، ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، فرماندار بابل به همراه امام جمعه بندپی شرقی، شهردار، معاونین شهردار، مدیر توزیع برق جنوب، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و معاونین با حضور در محله کتی و مسجد صاحب الزمان (عج) این محله در قالب اجرای طرح با مردم از نزدیک با مردم این منطقه دیدار کردند و ضمن استماع مشکلات این محله، پاسخگوی مطالبات مطرح شده بودند.
تعریض ورودی‌های شمالی و جنوبی محله کتی، اجرای طرح جوی و کانیوو به منظور ساماندهی آب‌های سطحی، جابجایی تیرهای چراغ برق و روشنایی، جمع آوری سگ‌های ولگرد، کمبود سطل و مخازن زباله، لایروبی انهار موجود در محله، مسائل فرهنگی و اجتماعی، توجه ویژه به افراد نیازمند محله از جمله مطالبات مهمی بودند که در این جلسه طرح مسأله گردید.
دکتر قاسم عزیززاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و فرماندار ویژه شهرستان بابل در این مراسم خطاب به اهالی محله کتی غربی گفت:مردم متدین این محله برای ما بسیار دارای ارزش بوده و مهم هستند و با تقدیم ۱۶ شهید به انقلاب ، ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند.
وی افزود: مردم این محله همانند سایر نقاط این شهرستان ، نقش مهمی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند.
این مقام مسئول در خصوص اجرای طرح با مردم در شهرستان بابل و حضور در میان مردم نقاط مختلف شهرستان و استماع مشکلات آنان گفت: نگاه دولت آیت الله رئیسی خدمت بی منت به مردم است و به همین منظور بر ما مدیران وظیفه است که در بین مردم حاضر شده و به مردم خدمت کنیم.
وی ادامه داد:رویکرد دولت سیزدهم این است که مسائل مردم نباید روی زمین بماند.
دکتر عزیززاده گرجی با تاکید بر اهمیت توسعه مسئولیت پذیری با هدف پیگیری مطالبات مردمی، گفت: مسائل و مشکلات مردم باید در قید زمان مرتفع شود و نباید روی زمین بماند. ‎
وی در ادامه ابراز داشت: اساسا دولت سیزدهم به شدت به دنبال رفع مشکلات به جا مانده از قبل بوده و علیرغم تمام مشکلات و تحریم های موجود به دنبال خدمات رسانی به مردم عزیز ایران است.
وی در پایان سخنانش خطاب به مدیران اعلام کرد: نسبت به قول‌های مطرح شده در جمع مردم در مدت زمان معین آن را عملی نمایند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.