• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

کسب رتبه نخست تریاژ تلفنی کشوری توسط کارشناس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل

  • کد خبر : 5687
  • 13 آذر 1402 - 22:49
کسب رتبه نخست تریاژ تلفنی کشوری توسط کارشناس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل
کارشناس تریاژ تلفنی اورژانس دانشگاه در نهمین دوره المپیاد فوریت های علوم پزشکی سراسر کشور رتبه نخست در بخش تریاژ تلفنی را کسب نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، این المپیاد همه ساله با هدف ارزیابی و ارتقای توان علمی و عملیاتی نیروهای فنی اورژانس و شناسایی نفرات برتر این حوزه برگزار می شود که در نهمین دوره این المپیاد، ۱۲۰ شرکت کننده از ۱۰ کلان منطقه اورژانس کشور در مشهد مقدسبه رقابت پرداختند.
در مراسم پایانی المپیاد اورژانس کشور که با حضور دکتر میعادفر رییس و معاونان این سازمان برگزار شد، نفرات برتر بخش های مختلف، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند که نرگس حسینقلی پور کارشناس تریاژ تلفنی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی بابل توانست برای اولین بار رتبه نخست را در بخش تریاژ تلفنی کسب نماید و مورد تقدیر قرار بگیرد.

نرگس حسینقلی پور کارشناس اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی بابل در حاشیه این المپیاد بیان داشت: از مهمترین ویژگی در بخش تریاژ تلفنی کنترل استرس و آرامش مددجو بوده تا مددجو با آرامش بتواند به راهنمایی های شما توجه نماید.
وی افزود: زمانیکه که مجبور شدید در چنین شرایطی با اورژانس ۱۱۵ تماس حاصل نمایید باید در درجه اول خونسردی خود را حفظ نموده تا بتوانید بیشتر به بیمار خود کمک کنید.
این کارشناس ادامه داد: تا رسیدن نیروهای امدادی بر بالین بیمار یا مصدوم به توصیه ها و آموزش هایی که پشت خط تلفن از طرف کارشناس فوریتهای پزشکی ارائه می شود گوش داده و عمل کنید و درهر صورت خونسردی خود را حفظ کنید.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.