• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

رانندگان تاکسی حق سوار کردن چهار مسافر همزمان را ندارند

  • کد خبر : 5611
  • 16 آبان 1402 - 8:39
رانندگان تاکسی حق سوار کردن چهار مسافر همزمان را ندارند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حسین بیژنی رئیس شورای شهر بابل افزود: اخیراًِ شایعه شده که رانندگانی قصد اعتراض یا اعتصاب را دارند قاطعانه عرض میکنم که تعدادشان کم هست.وی اظهار داشت: شاید کمتر از ۳۰ الی ۴۰ نفر در صورتی که ما ۲ هزار و ۳۰۰ تاکسی در این شهر داریم و […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حسین بیژنی رئیس شورای شهر بابل افزود: اخیراًِ شایعه شده که رانندگانی قصد اعتراض یا اعتصاب را دارند قاطعانه عرض میکنم که تعدادشان کم هست.
وی اظهار داشت: شاید کمتر از ۳۰ الی ۴۰ نفر در صورتی که ما ۲ هزار و ۳۰۰ تاکسی در این شهر داریم و ما نبایستی برای اعلام تخلفی که این ۳۰ الی ۴۰ نفر ادعا می‌کنند موضوع رو بصورت عمومی در نظر بگیریم.
رئیس شورای شهر بابل گفت: طبق قانون، رانندگان تاکسی افزایش نرخ کرایه‌شان را در ابتدای سال دریافت کردند و سوار کردن مسافر طبق استعلامی‌‌ که انجام شد از سوی اتحادیه تاکسی داران کشور به ویژه ابلاغیه استانداری بایستی طبق مصوبه کرونایی باشد یعنی یک نفر در صندلی جلو و دو نفر در صندلی عقب.
وی ادامه داد: رانندگان تاکسی باتوجه به سوار کردن سه مسافر، کرایه چهار مسافر را دریافت می‌کنند پس هیچ ضرری در این موضوع نمی‌بینند بلکه نفعی هم میبرند مبنی بر عدم سوار و پیاده شدن یک مسافر.
حسین بیژنی اشاره کرد: چه در روز بارانی و چه بحرانی وقتی مصوبه‌ای وجود دارد همه ما موظف به تمکین از قانونیم‌، حتی در روزهای بارانی و پیک مسافر که شهروندان نیازمند سرعت عمل بیشتری هستند.
وی در پایان با بیان اینکه از ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی، حدود ۵۰۰ دستگاه تاکسی اضافه بر نیاز شهروندان هست و برخی از رانندگان در این مواقع مشخص نیست کجا هستند بیان داشت: اگر همه این رانندگان در روزهای بارانی و پیک مسافر سرکار مشخص‌شده‌شون باشند قطعا مشکلی در جابه‌جایی مسافرین پیش نخواهد آمد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.