• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

چهار مدرسه خیّرساز آماده بهره‌برداری در بابل

  • کد خبر : 5608
  • 15 آبان 1402 - 12:37
چهار مدرسه خیّرساز آماده بهره‌برداری در بابل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، مهدی اسدی امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل افزود: توجه و کیفیت بخشی به مدارس عادی از اولویت‌های ماست و مردمی‌سازی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.وی اظهار داشت: با توجه به کیفیت آموزش در مدارس بابل، خانواده‌ها دانش‌آموزان خود را از شهرهای اطراف به بابل […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، مهدی اسدی امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل افزود: توجه و کیفیت بخشی به مدارس عادی از اولویت‌های ماست و مردمی‌سازی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.
وی اظهار داشت: با توجه به کیفیت آموزش در مدارس بابل، خانواده‌ها دانش‌آموزان خود را از شهرهای اطراف به بابل می‌آورند.
مهدی اسدی امیری اشاره کرد: طرح شهید همت برای توانمندسازی معلمان ابتدایی را برگذار کردیم و دو کتاب در حوزه آموزش ابتدایی در حال چاپ و توزیع هستیم.
وی با بیان اینکه بابل شهر خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار است خاطرنشان کرد: اولیا در انجمن اولیا و مربیان مدارس فعال و پیگیر مشکلات مدارس هستند، در حوزه ساخت و تعمیر و تجهیز مدارس معادل ۷۴ میلیارد تومان توسط خیرین اختصاص داده شد. ساخت مدرسه در بابل توسط مرحوم نوشیروانی شروع شد و تا کنون توسط خیرین ادامه دارد.
وی ادامه داد: چهار مدرسه شکوه، مقدسه آخوندی، قلی‌تبار و نوشیروانی که صد درصد خیرساز هستند آماده بهره‌برداری است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل گفت: ۴٠٩ مدرسه و ۷۵ هزار دانش آموز در بابل داریم که حدود ۵۵ هزار نفر آنها در مدارس دولتی تحصیل می‌کنند و ١٠۵ مدرسه غیر دولتی با ۹۰۵ کلاس درس و حدود ٢٠ هزار دانش آموز داریم.
مهدی اسدی امیری افزود: ۷۵۳۶ دانش آموز در المپیادهای علمی استان داشتیم که حدود ۴۰ درصد قبولی‌ها مربوط به بابل است، در امتحان نهایی رتبه ۳ را کسب کردیم. در مسابقات قرآن، نماز و عترت ٢٢ هزار دانش‌آموز شرکت کردند که ۵۲۵ نفر در مرحله استانی حضور دارند.
وی ادامه داد: ده کانون آموزش بهائیت که شناسایی شدند که در مرحله دادرسی بوده و هیچکدام از مراکز تحت نظر آموزش و پرورش نبودند، تغییر نام مدارس در مورد مراکز خیرساز اتفاق می‌افتد و اگر نام مدرسه‌ای تغییر کرد نام سابق در مدرسه‌ای دیگر جابجا می‌شود.
اسدی بیان داشت: هنرستان امام خمینی مدرسه ماندگار کشوری شد، سیاست آموزش و پرورش هدایت دانش‌آموزان به مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای برای بازار اشتغال است.
وی در پایان افزود: در سیزده ماه اخیر ١٣ مرکز آموزشی کلنگ‌زنی شد یا آماده بهره‌برداری است، کلاس بدون معلم نداریم ولی کلاس‌هایی داریم که توسط معلمان حق التدریسی اداره می‌شود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.