• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در محکومیت جنایت های اسراییل کودک کش

  • کد خبر : 5569
  • 28 مهر 1402 - 12:40
تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در محکومیت جنایت های اسراییل کودک کش
اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با شعار «طوفان بر پا خواهیم کرد»، با حضور بر مزار شهید گمنام دانشگاه، جنایت هولناک و وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم نمودند و از جامعه جهانی و سازمان های حقوق بشر خواستند اعمال شنیع و ددمنشانه رژیم اسرائیل را محکوم نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، دکتر حسن سلمانی تیله نویی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، در این مراسم بیان داشت: بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم کودک کش صهیونیستی بار دیگر قلب آزادی خواهان و مسلمانان جهان را به درد آورد. در قتل عام مردم غزه در بیمارستان المعمدانی که توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران شد، بیش از ۱۵۰۰ زن و‌ کودک قطعه قطعه شدند.
وی تاکید نمود: اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، جنایت هولناک و وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم نموده، از جامعه جهانی، سازمان ملل و سازمان های حقوق بشر می خواهند اعمال شنیع و ددمنشانه رژیم اسرائیل را محکوم نمایند.
دکتر سلمانی پیروزی نهایی را از آن ملت مظلوم فلسطین دانست و افزود: اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با شعار «طوفان بر پا خواهیم کرد»، با شهیدان قدس شریف و غزه مظلوم تجدید میثاق و عهد برادری می بندند.
در این مراسم که صبح چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ در دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری برگزار شد، حجت الاسلام نقوی از بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران به سخنرانی پرداخت و جنایت های رژیم اشغالگر قدس را به نمایندگی از دانشجویان استان محکوم نمود.
شایان ذکر است حاضران با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، تنفر خود از اعمال شنیع صهیونیست ها و همدردی با مردم مظلوم غزه را اعلام داشتند.
لازم به ذکر است با عنایت به اعلام عزای عمومی از سوی ریاست محترم جمهور، دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران سیاهپوش و تمامی کلاس های آموزشی دانشگاه با یک دقیقه سکوت شروع گردید.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.