• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3

ساختمان جدید راهور شهرستان بابل در هفته نیروی انتظامی افتتاح خواهد شد

  • کد خبر : 5503
  • 14 مهر 1402 - 7:50
ساختمان جدید راهور شهرستان بابل در هفته نیروی انتظامی افتتاح خواهد شد
سردار مفخمی بمناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع اصحاب رسانه گفت: در کشفیات مواد مخدر افزایش ۳۶ درصدی نسبت به سال گذشته در شش ماهه اول سال داشتیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه شعار امسال نیروی انتظامی، شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگذار است اظهار داشت: این شعار مبتنی فصل الخطاب بودن قانون در‌ همه شئون هست، و هم ما و هم همه شهروندان باید قانون مدار باشیم.
وی افزود: ۶۲۷ شهید از نیروی انتظامی استان مازندران تقدیم نظام اسلامی شد.
سردار مفخمی بیان کرد: از روزی که به استان مازندران آمدم موضوعی که برای بنده خیلی اهمیت داشت اشرافیت اطلاعاتی است، از موضوعات مورد اهمیت پلیس، مهار سرقت، مقابله با سارقین و برخورد قاطع با اراذل اوباش و افراد گردنکش در مقابل پلیس است و ما قاطعانه در این خصوص خواهیم ایستاد.
وی ادامه داد: پیگیری وجود سلاح‌های غیر مجاز در دستور کار پلیس هست که با این موارد به نحوی برخورد می کنیم که اقتدار توام با تدبیر و همراه با آرامش داشته باشیم.


فرمانده انتظامی استان گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، برخورد با قاچاقچیان، مقابله با کالای قاچاق چه بصورت سازمان یافته و چه بصورت شخصی در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه در هفته فراجا بدنبال افزایش کمی برنامه نبودیم بلکه بدنبال کیفیت کار هستیم خاطرنشان کرد: اجرای ماموریت پلیس و انجام درست آن، پلیس موفق را به مردم نشان خواهد داد و در اجرای موفق آن جز با همکاری و مشارکت مردم میسر نخواهد بود.
وی ادامه داد: رساندن درست و بموقع اخبار صحیح از رسالت خبرنگاران است در ارائه خدمات پلیس آنچه نهفته در شعار هست انقلابی بودن، فداکاری، ولایی، مومن بودن در جهت حفظ ارزش‌های انقلابی که ارائه میشود، بی شک موثر خواهد بود.
سردار مفخمی گفت: جمعیت استان مازندران حدود چهار میلیون نفر است، در شش ماهه اول سال ۲۶ میلیون خودرو بعنوان مسافر در استان ثبت شد و اگر هر کدام چهار نفر سرنشین داشته باشند جمعیت آن با کل جمعیت کشور برابری میکند.
فرمانده انتظامی استان افزود: در شش ماهه اول سال ۱۵ درصد کاهش تلفات مجروحین در تصادفات درون شهری و برون شهری در مازندران داشتیم.
وی خاطرنشان کرد: در کشفیات مواد مخدر افزایش ۳۶ درصدی نسبت به سال گذشته در شش ماهه اول سال داشتیم.
سردار مفخمی بیان داشت: برای تامین امنیت در ایام گرم سال طرح ذوالفقار در راستای برقراری امنیت و آرامش مناطق ساحلی راه انداختیم
وی در پایان افزود: ساختمان جدید راهور شهرستان بابل در هفته نیروی انتظامی افتتاح خواهد شد.

در پایان مراسم از روح الله رفیعی کشتلی مسئول بسیج رسانه شهرستان بابل بعنوان خبرنگار فعال استان در فضای مجازی تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.