• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

همایش تخصصی خوب حرف بزن،‌حرف خوب بزن در بابل برگزار می شود.

  • کد خبر : 5028
  • 04 تیر 1402 - 23:27
همایش تخصصی خوب حرف بزن،‌حرف خوب بزن در بابل برگزار می شود.

سوده عباسیان؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، علیرضا عسکریان گوینده شهیر و توانمند شبکه خبر با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز در روابط اجتماعی، عدم ارتباط موثر کلامی بین افراد برای انتقال درست خواسته‌ها است اشاره کرد: مسلما در این شرایط افرادی موفق‌تر هستند که توانایی بالایی در فن بیان داشته باشند، […]

سوده عباسیان؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، علیرضا عسکریان گوینده شهیر و توانمند شبکه خبر با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز در روابط اجتماعی، عدم ارتباط موثر کلامی بین افراد برای انتقال درست خواسته‌ها است اشاره کرد: مسلما در این شرایط افرادی موفق‌تر هستند که توانایی بالایی در فن بیان داشته باشند، برخی افراد به اشتباه تصور می‌کنند که تنها صدای خوب برای ارتباط کلامی موثر است در صورتی که فن بیان و گفتار یک علم شناخته شده است که در قالب مهارت آموزی به دست می آید.

وی ادامه داد: خانواده ها در کنار توجه به تحصیل و کلاس های آموزشی حتما فرزندان خود را با مهارت سخنوری آشنا کنند تا سرعت انتقال مفاهیم و ارتباط آنها در سطح جامعه با مقبولیت بیشتری توام باشد.

گوینده شبکه خبر اظهار داشت: همه اقشار به ویژه افرادی که دارای ارتباطات اجتماعی بالا مانند وکلا، بازاریاب‌ها، تجار، فروشندگان و… نیازمند آموزش‌های مهارت در گفتار هستند.

عسکریان بیان داشت: همایش خوب حرف بزن و حرف خوب بزن با هدف‌گذاری در افزایش عزت نفس، هوش کلامی و اصول سخنوری در روز‌ چهارشنبه ۲۱ تیرماه در سالن سینما هنر و تجربه «اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل» برگزار می شود.

وی در پایان افزود: با توجه به محدودیت سالن و پذیرش حاضران برای ثبت نام به صورت حضوری به موسسه فرهنگی آفتاب شمال واقع در خیابان شریعتی، معلم ۹ و یا به صورت تلفنی و غیرحضوری با شماره‌های
۳۲۳۲۳۶۰۱ و یا ۰۹۳۷۱۱۶۰۵۳۱ تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.