• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

برگزاری اولین دوره جامع آموزش «هنر و رسانه» در بابل

  • کد خبر : 5025
  • 04 تیر 1402 - 19:10
برگزاری اولین دوره جامع آموزش «هنر و رسانه» در بابل
روح الله رفیعی کشتلی مسئول بسیج رسانه شهرستان بابل از برگزاری اولین دوره جامع آموزش هنر و رسانه در بابل خبر داد.

سوده عباسیان؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل روح الله رفیعی کشتلی مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان بابل از برگزاری اولین دوره جامع آموزش «هنر و رسانه» در بابل خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی به همت معاونت فضای مجازی سپاه بابل، مرکز آموزشی بابل مدیا و کانون بسیج رسانه این شهرستان در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره آموزشی در زمینه‌های «فتوشاپ»، «ایلاستریتور»، «نویسندگی»، «خبرنگاری»، «مستندسازی»، «کاریکاتوریست»، «عکاسی و تصویربرداری» و «تولید محتوا با گوشی موبایل» برگزار می‌شود.

رفیعی مهلت ثبت نام را تا نهم تیر اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دوره با شماره ۰۹۰۱۳۹۲۸۲۶۳ در پیام رسان ایتا تماس حاصل کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج رسانه بابل در راستای شناسایی فعالان حوزه رسانه از بین بسیجیان خواهر عضو پایگاه‌های مقاومت بسیج، اقدام به برگزاری چندین نشست با بسیج جامعه زنان سپاه بابل کرده است، خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد ۲۰ خواهر بسیجی فعال رسانه شناسایی شدند که در این دوره آموزشی حضور خواهند داشت.

رفیعی جذب خبرنگار تراز انقلاب را یکی از دغدغه‌های بسیج رسانه بابل عنوان و بیان کرد: در این زمینه نشست‌هایی را با مسئولین آموزش و پرورش داشتیم تا از بین دانش اموزان علاقمند نیز شناسایی کنیم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.