• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5

دستگاه قضا آغوشی عدالت‌ محور است که مردم برای تظلم‌ خواهی به آن پناه می‌برند/اقتدار فرمانده انتظامی استان در برخورد قاطع با جرائم

  • کد خبر : 5023
  • 03 تیر 1402 - 13:54
دستگاه قضا آغوشی عدالت‌ محور است که مردم برای تظلم‌ خواهی به آن پناه می‌برند/اقتدار فرمانده انتظامی استان در برخورد قاطع با جرائم
حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل گفت: حجم بالای پرونده‌های دستگاه قضایی را می‌دانیم ان‌شاءالله با کار جهادی سعی در تسریع رسیدگی شود.

روح‌الله رفیعی کشتلی؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل با بیان اینکه سختی کار و حجم بالای پرونده‌های دستگاه قضایی را می‌دانیم افزود: ان‌شاءالله با کار جهادی سعی در تسریع رسیدگی شود، دستگاه قضا آغوشی عدالت‌ محور است که مردم برای تظلم‌ خواهی به آن پناه می‌برند، اما متاسفانه رسیدگی به پرونده‌ها گاهاً طولانی می‌شود.
وی اظهار داشت: بعد از اینکه مجرمی توسط فراجا دستگیر شد انتظار مردم این است که به جرم و بزه مجرمین در اسرع وقت رسیدگی و با اجرای حکم اثراتش در جامعه نمودار شود‌.
امام جمعه بابل گفت: قضات ما در عین مشغله بالا، برخوردی برادرانه با مردم ضمن اجرای قاطعیت خود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه امروز در محضر فرماندهی فراجا استان مازندران «سردار مفخمی» و همکاران ایشان هستیم اشاره کرد بحمدلله این برادر از همین ابتدا برخورد قاطع با جرائم در استان مازندران داشته و با اقتدار سعی در برخورد با مجرمین دارد.
وی در پایان افزود: ممکن است برخی افراد دنبال حاشیه سازی باشند اما برای فرمانده فراجا استان رضایت خداوند متعال، عموم مومنین و نیروهای انقلابی مهم است و این سبب تنگ شدن عرصه برای مجرمین می‌شود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=5023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.