• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

بزرگترین دورهمی دختران شهرستان بابل با موضوع بررسی آسیب های دختران نوجوان برگزار شد

  • کد خبر : 4724
  • 13 اردیبهشت 1402 - 9:40
بزرگترین دورهمی دختران شهرستان بابل با موضوع بررسی آسیب های دختران نوجوان برگزار شد

روح الله رفیعی کشتلی؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، این ویژه برنامه که با استقبال پرشور دختران دهه هشتادی در سالن اجتماعات مدرسه پورنگ برگزار شد، حجت الاسلام دکتر روح الله شریفی‌نژاد عضو نظام روانشناسی به تشریح نیازها و مشکلات دختران نوجوان نسل امروز پرداخت و گفت: دختران ما نیازمند توجه بیشتر پدر […]

روح الله رفیعی کشتلی؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، این ویژه برنامه که با استقبال پرشور دختران دهه هشتادی در سالن اجتماعات مدرسه پورنگ برگزار شد، حجت الاسلام دکتر روح الله شریفی‌نژاد عضو نظام روانشناسی به تشریح نیازها و مشکلات دختران نوجوان نسل امروز پرداخت و گفت: دختران ما نیازمند توجه بیشتر پدر و‌مادر هستند و متاسفانه نسل نوجوان‌و فرزندان ما توانایی‌شان آنقدر پایین آمده که دوست واقعی را نمی تواند انتخاب کند.

وی در این برنامه مساله عزت نفس و اعتماد به نفس را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: اعتماد به نفس جنبه بیرونی دارد اما عزت نفس برای درون است.

در این برنامه اهمیت دوست داشتن خود، توجه به پدر و‌مادر، ارتباط بین نسلی، احترام و لیاقت، نگاه به کودک درون، نیازها، قدرت نه گفتن، حریم دوستی مورد اشاره قرار گرفت.

دکتر شریفی نژاد با بیان اینکه بدتربن درد در دنیا غصه درد تنهایی است، خاطرنشان کرد: بدتر از تنهایی احساس تنهایی است که نسل امروز به شدت درگیر آن شد زیرا با وجود پدرو‌مادر نوجوانان احساس تنهایی می کنند.

وی ادامه داد: یکی‌دیگر از آسیب های نسل نوجوان ناتوانی در ایجاد یک ارتباط درست است و باید روی‌ خودشناسی با بروز مهارت ارتباطی کار کرد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.