• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

بسیجی باید خط مقدم را بشناسد

  • کد خبر : 4657
  • 05 اردیبهشت 1402 - 17:30
بسیجی باید خط مقدم را بشناسد

روح الله رفیعی کشتلی؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، فرمانده سپاه شهرستان بابل در نشست صمیمی با مدیران اقشار مختلف بسیج در سپاه این شهرستان ضمن قدردانی از زحمات قشرهای مختلف بسیج در سال گذشته اظهار داشت: ضرورت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، پیشگیری و مقابله با تهاجم سیاسی داخلی و خارجی […]

روح الله رفیعی کشتلی؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، فرمانده سپاه شهرستان بابل در نشست صمیمی با مدیران اقشار مختلف بسیج در سپاه این شهرستان ضمن قدردانی از زحمات قشرهای مختلف بسیج در سال گذشته اظهار داشت: ضرورت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، پیشگیری و مقابله با تهاجم سیاسی داخلی و خارجی با هدف حفظ و صیانت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
سرهنگ بابایی با بیان اینکه جهاد همه جانبه است، ادامه داد: گاهی این جهاد رزمی است و گاهی نیز علمی، فرهنگی و اقتصادی می‌ باشد و مدیران اقشار مختلف بسیج باید با فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی در عرصه های مختلف نقش موثری ایفا کنند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیری بسیج اذعان داشت: باید هریک از مدیران بسیجی با اشرافیت کامل و احصای از ظرفیت‌های موجود در جهت توانمندسازی اقشار مختلف قشری گام برداشته و در خط مقدم جبهه جهاد نقش موثری ایفا کنند.
فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: حضور دلسوزان بسیجی در عرصه مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی بیش از پیش ضروری است.
وی با اشاره به نقش موثر بسیج دانش‌آموزی در جهت ترتیب دانش‌آموزان افزود: اگر دانش‌آموزان در مدارس درست تربیت شوند در دانشگاه نقش کار آمدتری را ایفا می کنند و کار در دانشگاه ها آسانتر خواهدبود.
وی همچنین ادامه داد: بسیج اساتید جایگاه آموزشی، مهارتی، دانشی و بینشی بالایی دارد و فرماندهی جنگ نرم را عهده دار است که باید از این ظرفیتها در جهت تبیین اهداف نظام بهره گیری نمود.
بابایی عنوان کرد: مهم­­ ترین عامل موفقیت هر مجموعه به مدیریت آن برمی‌­­گردد مدیر موفق مدیری است که دارای برنامه تحولی در جهت توانمندسازی قشر باشد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.