• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل؛

دستگاه های فرهنگی در بابل برنامه تحولی ارائه دهند

  • کد خبر : 4544
  • 21 فروردین 1402 - 14:03
دستگاه های فرهنگی در بابل برنامه تحولی ارائه دهند
دکتر عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه کارهای فراوانی در حوزه فرهنگی انجام می شود ولی خروجی مناسبی ندارد، گفت؛ دستگاه های اجرایی در حوزه فرهنگ برنامه های تحولی امسال ارائه دهند.

صدیقه قربان نیا؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل در جلسه تدوین بسته های تحولی دستگاه های اجرایی شهرستان در سال ۱۴۰۲ با حضور جمعی از دستگاه های فرهنگی بیان داشت؛ علیرغم همه مشکلات در حوزه اقتصادی اخیراً در یکی از این نشست‌ها حضرت آقا فرمودند موضوعی که در مورد اقتصاد گفته می شود، این از مسئله فرهنگ چیزی را کم نمی‌کند و کار در حوزه فرهنگ به قوت خودش باقی است.

وی بیان داشت؛ چه بسا اقتصاد ما نیز ذیل فرهنگ تعریف می شود حالا به معنی عام آن را عرض میکنیم.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه شهرستان بابل دارای ظرفیت‌های فرهنگی متنوعی است که این یک حُسن است گفت؛ شاید یک ایراد جدی وارد باشد به دلیل پراکندگی فعالیت نیروهای فعال فرهنگی در شهرستان است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار داشت؛ اکنون ۱۰ دستگاه اجرایی در این جلسه حضور دارند که متولی حوزه فرهنگ بیشتر از این هستند و آنچه را که بین دستگاه‌های فرهنگی باید اتفاق بیفتد اقدام مشترک و هماهنگ می باشد.

وی بیان داشت؛ هر کدام از دستگاه فرهنگی یک اولویت را دنبال می کنند و شاید هم درست باشد و گاهی متاسفانه به صورت ابلاغی رسمی از وزارتخانه مربوط به ادارات کل تکلیف می کنند که حتماً باید این کار را انجام شود، اگر قرار باشد پروژه ساختمانی در یک جا ایجاد شود این امروز نمی شود تکلیفی انجام داد چه برسد برای انسان که لحظه به لحظه در حال تحرک و تغییر است این موارد در حوزه فرهنگ کاملا منسوخ است.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه امروز شهر به شهر و حتی محله به محله ذائقه ها فرق می کند افزود؛ با یک نسخه واحد نمی توان کار فرهنگی انجام داد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت؛ دستگاهای دولتی در شهرستان باید خودشان ایده تولید کنند و خلق اندیشه و فکر داشته باشند در حوزه فرهنگی اگر این کار را انجام ندهیم هیچ فایده ای ندارد.

وی افزود؛ مجموعه های فعال مردمی در این شهر در حال فعالیت می باشند و به‌مراتب حجم کار و جدیت و پایه کار بودن آنها از ما دولتی ها بیشتر است.

عزیززاده گرجی بیان داشت؛ در سال ۱۴۰۲ بنا بر این است که نگاه جدید و تحولی نسبت به حوزه کاری خودمان داشته باشیم و فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور مکرراً این است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت‌؛ اگر قرار است اتفاقی بیفتد اول باید در خود ما مدیران تحولی صورت بگیرد، نمی شود دیگران را بسازیم ولی خودمان خود ساخته نشده باشیم.

وی با اشاره به اینکه حتماً باید یک تحول در نگرش ما در موضوعات اتفاق بیفتد، افزود؛ تحویل یک انگیزه درونی می خواهد تا نوع نگاه ما به مسائل و زاویه دید مان تغییر نکند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

عزیززاده گرجی گفت؛ در همه حوزه ها بنا داریم در سال ۱۴۰۲ در ارزیابی مدیران در شهرستان مهمترین شاخص نگاه تحولی مدیر در آن دستگاه اجرایی باشد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.