• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

ضرورت اقدامات پیشگیرانه در حوزه تامین آب زراعی کشاورزان

  • کد خبر : 4491
  • 17 فروردین 1402 - 22:28
ضرورت اقدامات پیشگیرانه در حوزه تامین آب زراعی کشاورزان
فرماندار بابل با اشاره به اینکه آنچه از زبان متولیان اصلی حوزه کشاورزی گفته شد با تنش آبی روبرو هستیم، افزود؛ تشکیل ستاد بحران در این حوزه بسیار ضروری می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل در جلسه بررسی مشکلات آب زراعی کشاورزان حق آبه دشت هراز که شامل شهرهای بابل، آمل، فریدونکنار، بابلسر و محمودآباد می باشد که در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان آمل برگزار شد، با اشاره به اینکه آنچه از زبان متولیان اصلی حوزه کشاورزی گفته شد با تنش آبی روبرو هستیم، افزود؛ تشکیل ستاد بحران در این حوزه بسیار ضروری می باشد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه باید اقدامات پیشگیرانه جدی در حوزه تامین آب زراعی کشاورزان صورت بگیرد، گفت؛ همه کاستی ها مشخص است و باید در این حوزه مدیریت شود.

فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار داشت؛ سال گذشته به دلیل عدم مدیریت مناسب باعث برخی از تنش های اجتماعی شد که کشاورزان انتظار دارند این مشکلات امسال وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه کشاورز خسته کار است و بنا نیست ما هم یک خستگی مضاعف برای او فراهم کنیم، گفت؛ باید تصمیمات عملیاتی و اجرایی مناسب گرفته شود.

فرماندار ویژه شهرستان بابل بیان کرد؛ جدول زمانبندی که برای توزیع آب بین کشاورزان طراحی شده است طبق همین جدول کاملا درست اجرا شود.

عزیززاده گرجی افزود؛ حضور مستمر و نظارت متولیان امر در اجرای کار بسیار مهم و تاثیرگذار است.

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی متولی اصلی بخش کشاورزی می باشد، گفت؛ مردم از دیگر دستگاه های اجرایی وقتی ناامید می شوند به ما مراجعه می کنند که باید مشکلات و دغدغه های آنها برطرف شود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.