• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

ادارات و موسسات به افراد بی حجاب و بد حجاب خدمات ندهند/۱۲ فروردین تبلور مردم سالاری دینی است

  • کد خبر : 4472
  • 15 فروردین 1402 - 20:24
ادارات و موسسات به افراد بی حجاب و بد حجاب خدمات ندهند/۱۲ فروردین تبلور مردم سالاری دینی است
معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه۱۲فروردین تبلور مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است، گفت؛ ادارات و موسسات در این شهرستان به افراد بی حجاب و بد حجاب خدمات ندهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، دکتر قاسم عزیززاده گرجی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بابل که با حضور استاندار مازندران و آیت الله توکل نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و دیگر مسئولین برگزار شد، گفت؛ سال گذشته۱۲ جلسه شورای اداری برگزار شد که ۳جلسه در بخش ها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه مکرر در جلسات موضوع عفاف و حجاب مورد بحث و گفت وگو قرار گرفته، افزود: ادارات دولتی و موسسات به افراد بدحجاب و بی حجاب خدمات ارائه ندهند و با افراد خاطی برخورد شود.

فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار داشت: آنچه که در شهرستان باید اتفاق بیفتد مطلبد یک هماهنگی بین همگان باشد و هروقت این انسجام و همدلی وجود داشت موفقیت آن حوزه برای ما روشن بود.

وی با بیان اینکه همه مدیران در شهرستان در جهت برطرف شدن موانع و مشکلات در همه امور به ویژه رشد تولید اهتمام جدی داشته باشند، گفت: اگر بنا باشد این اتفاق خوب بیفتد باید مدیران با روحیه جهادی و انقلابی پای کار باشند.

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان اظهارداشت: باید از ظرفیت های مردمی بیشتر استفاده شود و به فرموده مقام معظم رهبری، هرجا مردم به میدان آمدند ما پیروز شدیم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.