• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل

محور فعالیت همه دستگاه های اجرایی بابل در راستای رشد تولید باشد

  • کد خبر : 4425
  • 10 فروردین 1402 - 21:17
محور فعالیت همه دستگاه های اجرایی بابل در راستای رشد تولید باشد
دکتر قاسم عزیززاده گرجی در نشست فعالان اقتصادی و تولیدی شهرستان بابل در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به اینکه سال گذشته با همه فراز ها و فرودها، اظهار داشت؛ از اهتمام جدی و تلاش ها و کوشش های صادقانه تولیدکنندگان تقدیر و تشکر صادقانه می کنم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، وی با اشاره به فرمایشات ریاست جمهور که اگر قرار است اتفاقی در جهت رفع مشکلات و موانع تولید بیفتد باید نگاه تحولی داشته باشیم، افزود؛ با توجه به شعار سال و کمک به فعالین اقتصادی برای رشد تولید در شهرستان اعلام همکاری می کنم.

عزیززاده گرجی بیان داشت؛ آنچه که تصمیماتی در جلسات گرفته می شود باید نسبت به تحقق آن پیگیری شود و گزارشات آن به فعالین اقتصادی نیز اطلاع رسانی شود.

وی افزود؛ تاکید مقام معظم رهبری در دهه گذشته به موضوعات اقتصادی بود که در طی ۵ سال اخیر نیز به تولید به عنوان یک راهبرد مهم که در شعار امسال هم مورد تاکید ایشان بود.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با بیان اینکه تولید کلید واژه حل مشکلات اقتصادی می باشد، افزود؛ همه محور فعالیت ها در دستگاه های اجرایی در جهت رشد تولید باشد.

وی اظهار داشت‌؛ اگر قرار است رشد اقتصادی اتفاق بیفتد و افزایش بهره وری داشته باشیم با حرکت سنتی اتفاقی نخواهد افتاد و نگاه تحولی مبنای کار مدیران باشد.

عزیززاده گرجی گفت؛ مشکلات معلوم و نقاط ضعف هم مشخص است و مدیران اهتمام جدی برای رفع مشکلات و موانع پیشرو داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی پیش از پیش دستگاه های اجرایی مورد تاکید استاندار محترم می باشد افزود؛ نباید منافع سازمانی بر منافع مردم ترجیح داده شود و اولویت منافع مردم است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار داشت ‌؛ باید زمینه افزایش سرمایه گذاری، رشد سرمایه گذاری و توسعه این امر در شهرستان افزایش چشمگیر داشته باشد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.