• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9
با پیشنهاد روح الله رفیعی مسئول بسیج رسانه شهرستان صورت گرفت:

قول مساعد پیشنهاد ساخت خانه خبرنگاران در بابل

  • کد خبر : 4397
  • 08 فروردین 1402 - 0:30
قول مساعد پیشنهاد ساخت خانه خبرنگاران در بابل
طی تماس تلفنی نماینده بابل با وزیر ارشاد، قول مساعد بابت حمایت مالی و حضور وزیر برای کلنگ‌زنی پروژه ساخت ساختمان خبرنگاران صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، با پیشنهاد روح الله رفیعی کشتلی مسئول بسیج رسانه شهرستان بابل و حمایت تشکل خانه مطبوعات، ساخت ساختمان خانه خبرنگاران شهرستان بابل در کنار ساختمان فرمانداری (نبش پارک شهید شکری) مورد استقبال قاسم عزیززاده‌گرجی «فرماندار ویژه شهرستان»، علی کریمی‌فیروزجایی «عضو هیات مجلس» و مهدی سعادتی «عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس» قرار گرفت.
فرماندار بابل که پیش از این قول مساعد برای تامین اعتبار از کمیته برنامه‌ریزی شهرستان داده بود، ظهر امروز نیز کریمی‌فیروزجایی، عضو هیات رییسه مجلس در تماس تلفنی با وزیر ارشاد، قول مساعد بابت حمایت مالی و حضور وزیر برای کلنگ‌زنی پروژه گرفت.


گفتنی است شهرستان بابل ده‌ها فعال رسانه‌ای مکتوب و مجازی دارد که تجمیع این رسانه‌ها در خانه خبرنگاران می‌تواند در پیگیری مطالبات مردمی اثرات حائز اهمیتی داشته باشد.
در طرح پیشنهادی، خانه خبرنگاران در یک موقعیت استراتژیکی مناسب قرار خواهد گرفت که با دسترسی سریع و نزدیک به فرمانداری، دادگستری، آموزش‌وپرورش، شهرداری و… سریعا به تولید محتوای خبری و شفافیت عملکرد مدیران منجر خواهد شد.
با اجرای این طرح، خبرنگاران به اتاق‌های کنفرانس مطبوعاتی، سالن اجتماعات و.. دسترسی پیدا کرده و با دعوت از مسیولین و تولید خبر، گام مهمی برای توسعه شهرستان و استان بر خواهند داشت.
شهرستان بابل با ۶ بخش و ۷ شهر و بیش از نیم میلیون جمعیت، پرجمعیت‌ترین شهرستان مازندران بوده که به‌عنوان شهری دانشگاهی نیز شناخته می‌شود.
بابل با جایگاه جغرافیایی خاصی که دارد، می‌تواند در مناسبات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و رفاهی استان اثرات مهمی بر جا بگذارد و رسانه‌ها نیز در این امر، نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
با احداث ساختمان خانه خبرنگاران، شفافیت عملکرد مدیران مورد نظارت مستمر رسانه‌ها قرار خواهد گرفت و رسانه‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز، دسترسی سریع و نزدیکی به مدیران شهرستانی خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.