• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

توزیع میوه شب عید در ۴ نقطه شهر بابل/نمایشگاه بهاره با ۱۵٠ غرفه در حال برگزاری است

  • کد خبر : 4282
  • 24 اسفند 1401 - 19:22
توزیع میوه شب عید در ۴ نقطه شهر بابل/نمایشگاه بهاره با ۱۵٠ غرفه در حال برگزاری است
دکتر عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره با ۱۵٠ غرفه همچنان در حال برگزاری می باشد، گفت؛ توزیع میوه شب عید نیز در ۴ نقطه شهر و بخش ها و روستاها صورت می‌گیرد.

روح الله رفیعی کشتلی؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل بیان داشت؛ تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار در شهرستان بابل است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام عید و ضرورت برقراری آرامش و امید در بین مردم با تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان بابل با اشاره به اینکه در بازدید های صورت گرفته تاکنون ۴۱ مورد تخلف و تشکیل پرونده برای متخلفین انجام شده است، افزود؛ برگزاری نمایشگاه بهاره در محل سایت نمایشگاهی تجارت گستر شهرستان با ۱۵۰ غرفه و تخصیص غرفه های عرضه گوشت ومرغ از ۱۵ اسفندماه تاکنون در حال توزیع میباشد.
فرماندارویژه شهرستان بابل اظهار داشت؛ برای جذب و توزیع گوشت و مرغ تنطیم بازار با محوریت اصناف و اتحادیه ها و توزیع مناسب در سطح شهرستان و بخش‌ها پیگیری های خوبی انجام شد، بطوریکه تاکنون بیش از ۴۵تن گوشت و ۷۵ تن مرغ تنظیم بازار منجمد جذب ودر سطح شهرستان توزیع گردید.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای عرضه میوه شب عید نیر در ۴ نقطه شهری و همچنین بخشها با استفاده از ظرفیت اصناف و تعاون روستایی صورت گرفته است، گفت؛ برای صنوف خدماتی بویژه خبازی ها و تعمیرکاران خودرو و مراکز پذیرایی برای ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان برنامه ریزی و لیست های کشیک مشخص شد.
دکتر عزیززاده گرجی اظهار داشت؛ برای تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی به ویژه آرد و شکر هیچ مشکلی در شهرستان نداریم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.