• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
روح الله رفیعی کشتلی

اعلام نفرات برتر نخستین جشنواره عکاسی ایران من

  • کد خبر : 4271
  • 23 اسفند 1401 - 18:01
اعلام نفرات برتر نخستین جشنواره عکاسی ایران من
نخستین جشنواره عکاسی ایران من باهمت بسیج رسانه و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و معاونت فرهنگی سپاه شهرستان بابل برگزار شد

سوده عباسیان امیری؛ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، روح الله رفیعی کشتلی مسئول بسیج رسانه شهرستان بابل بیان داشت: نخستین جشنواره عکس ایران من با محورهای کودکان و نوجوانان انقلابی، ایران سرافراز، خانواده شاد و باشکوه، دستاوردهای انقلاب، راهپیمایی ۲۲ بهمن و فصل های انقلابی به همت بسیج رسانه و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و معاونت فرهنگی سپاه شهرستان بابل برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه که برای نخستین بار در شهرستان بابل برگزار شد با استقبال خوب مردمی همراه بود.


وی تصریح کرد: این جشنواره که با همراهی معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و معاونت فرهنگی سپاه شهرستان بابل کار خود را در اول بهمن سال جاری آغاز کرد و در تاریخ ۱٠ اسفند با انتخاب ۳ اثر برتر از ۷۲ اثر ارسال شده به این جشنواره به کار خود پایان داد.
افراد برگزیده در نخستین جشنواره ایران من عبارتند از نفر اول پرنیان یداله زاده، نفر دوم ابراهیم فلاح، نفر سوم سید مریم مقیمیان شیاده این افراد توانستند از آثار ارسال شده به این جشنواره مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.


روح الله رفیعی کشتلی اظهارداشت: از جمله خصایص برگزیده جشنواره ایران من استقبال بی نظیر دهه ۸۰ و ۹۰ بوده است که با به تصویر کشیدن قدرت ایران زیبا آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده بودند.


مسئول بسیج رسانه شهرستان بابل گفت: هرچند برخی از آثار ارسال شده به این جشنواره از دید داوران جشنواره ثبت آثار یادگاری بوده است اما برخی از آثار ارزش ثبت ملی در دفتر روزگار تاریخ این شهرستان را دارد که امیدواریم این آثار به عنوان آثار ماندگار در دفتر روزگار این دیار ثبت و ضبط گردد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.