• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

عده‌ای سودجو با اره موتوری در منطق بالادست بابلکنار بابل به جان درختان افتادند

  • کد خبر : 4231
  • 19 اسفند 1401 - 14:36
عده‌ای سودجو با اره موتوری در منطق بالادست بابلکنار بابل به جان درختان افتادند
نماز سیاسی عبادی امروز ۱۹ اسفند دارالمومنین بابل به امامت حجت الاسلام حاج مجتبی روحانی در مصلای بزرگ نماز جمعه بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل با بیان اینکه بار دیگر باید نسبت به مساله منابع‌طبیعی تذکر می‌دهم افزود: امسال بحمدلله تصمیم ارزشمندی برای کاشت یک میلیارد درخت گرفته شد. هر یک از ما موظفیم به فرمان رهبر معظم انقلاب منابع‌طبیعی را حفظ و هم در کاشت چند اصله درخت اقدام نماییم.
وی اشاره کرد: بنده خودم در مناطق بالادست بابل مانند بابلکنار دیدم که عده‌ای سودجو با اره موتوری به جان درختان افتاده و بعد از مدتی آیا دستگیر بشنود یا خیر؟! بعضاً حتی از طریق اهالی شنیده می‌شود برخی مامورین معدود منابع‌طبیعی با این افراد تبانی دارند! البته قاطبه مامورین منابع‌طبیعی دلسوز و پاک‌دست هستند. وی ادامه داد: تخریب منابع‌طبیعی ذره ذره سبب از بین رفتن منابع ارزشمند جنگلهایی می‌شود که در طی سالیان طولانی بوجود آمده‌اند. برخی از درختانی که کاشته می‌شود به دلیل عدم مراقبت در کوتاه ترین زمان ممکن نابود می‌شوند فلذا باید بعد از کاشت درختان، درخصوص نگهداری آنها نیز اهتمام لازم بعمل آید مخصوصاً در استان مازندران که به لطف خداوند متعال ما از این مواهب الهی برخورداریم.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: در کنار جنگ ترکیبی دشمن که عناصر فراوانی دست به دست هم داده تا به ملت ایران ضربه بزنند، بعد از مغلوب شدن دشمنان در تمامی صحنه‌ها اکنون دست به مسموم کردن دانش آموزان؛ ولو به همین مقدار محدود که توانسته‌اند؛ زده‌اند. این جنایت مسلّمی است که برخی از دستگیرشدگان اقرار به ارتکاب این عمل برای ایجاد وحشت در فضای آموزشی داشته اند تا حس امنیّت را در درون جامعه ما بشکنند. همچنین دشمن درصدد است فعالیت علمی و فرهنگی مدارس ما را مختل کرده و انتقام خود را از دختران ما؛ بالاخص بعد از صحنه باشکوه جشن تکلیف که در محضر رهبر معظم انقلاب رقم خورد؛ بگیرند.
حجت‌الاسلام روحانی گفت: دشمنان این جنایت را از قم شروع کرده تا قم هراسی را در جامعه بوجود آورده و اینطور تداعی کنند که حوزه علمیه مانند بوکوحرام با تحصیل دختران مخالف است! عده‌ای فریب خورده که بعضاً متاسفانه لباس روحانیت هم برتن دارند این حرف‌ها را باور کرده و اتهام را ناجوانمردانه متوجه نظام کنند، ولله جای تاسف است! از مسوولین عزیز و دستگاه‌های اطلاعاتی که بحمدلله با قاطعیت در این خصوص وارد شده‌اند تشکر دارم.
وی در پایان افزود: شایسته است صاحبان تریبون نیز در این خصوص جهاد تبیین نمایند. از مادران و پدران عزیز تقاضا دارم در این خصوص کار هیجانی ننموده و راهکار این نیست که مدرسه را به اختیار خود تعطیل کنند بلکه با رعایت توصیه‌های لازم باید با قوت مساله تحصیل فرزندانمان ادامه یابد تا ان‌شاءالله از این صحنه هم با اقتدار و سلامت عبور نماییم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.