• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

کلنگ‌زنی پروژه «خیابان زیبا» در محله شهرک دانش بابل/ پروژه‌های محله‌محور گسترش می‌یابد

  • کد خبر : 4228
  • 16 اسفند 1401 - 23:37
کلنگ‌زنی پروژه «خیابان زیبا» در محله شهرک دانش بابل/ پروژه‌های محله‌محور گسترش می‌یابد
مرتضی کاردگر رییس شورای‌شهر بابل در مراسم افتتاحیه خیابان زیبا در محله (شهرک دانش) بابل گفت: اینکه در سال ۱۴۰۱ مجموعه مدیریت شهری در همه حوزه‌ها مخصوصا حوزه عمرانی با حدود پیشرفت ۱۰۰ درصدی نسبت به سال قبل خود پیشرفت داشته است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل: مرتضی کاردگر «رییس شورای‌شهر بابل» در مراسم افتتاحیه خیابان زیبا در محله (شهرک دانش) بابل با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ مجموعه مدیریت شهری در همه حوزه‌ها مخصوصا حوزه عمرانی با حدود پیشرفت ۱۰۰ درصدی نسبت به سال قبل خود پیشرفت داشته است، افزود: در سال ۱۴۰۲ با توجه به مشکلات و تنگناهای موجود، امیدوارم خدمت و نهضتی را در حوزه عمرانی شهر شاهد باشیم.

رییس شورای شهر بابل افزود: شهرداری بابل همه همت و تلاشش این است که فاز نهایی پروژه کمربندی شرقی دوم را در سال ۱۴۰۲ به سرانجام برساند و در کنار آن فعالیت‌های محله‌محور را گسترش دهد.

وی در ادامه گفت: یکی از محلاتی که در ابتدای سال ۱۴۰۲ مورد نظر است، محله شهرک دانش و شهرک افق است؛ در این پروژه هدف تجمیع خدماتی است که در حوزه عمرانی قرار است ایجاد شود.

کاردگر با اشاره به اینکه در سازندگی شهر، بدنبال ارائه خدمات عادلانه در محلات شهر هستیم، خاطرنشان کرد: در محله کاظم‌بیکی، شهرک بهزاد و محلاتی که ضرورتش احساس شود در سال ۱۴۰۲ اقدامات عملیاتی خواهیم داشت.

وی افزود: گفتنی است این پروژه تا پایان خرداد سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.