• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

ما مدیون همه ایثارگری‌ها و رشادت‌های جانبازان هستیم

  • کد خبر : 4224
  • 14 اسفند 1401 - 8:44
ما مدیون همه ایثارگری‌ها و رشادت‌های جانبازان هستیم
حسینی‌پور استاندار مازندران در مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی و بالای ۷۰ درصد مازندران گفت: جایگاه همسران جانبازان،‌ پایین‌تر از پرستار نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل حسینی‌پور استاندار مازندران افزود: ما مدیون همه ایثارگری‌ها و رشادت‌های جانبازان هستیم، یاران واقعی شهدا همین جانبازان هستند، پیام جانبازان این است که از همه هستی خود برای این انقلاب، اسلام و ارزش‌های امام جانفشانی کرده‌اند تا امروز جامعه بتواند مسیر الهی انقلاب اسلامی را بپیماید.
وی ادامه داد: جانبازان نماد واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی و روزهای سخت دفاع مقدس هستند، جانباز قطع نخاعی ما سال‌های سال علاوه بر تمام کم و کاستی‌ها در مقابل دشمنان ما ایستاده‌اند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز در بسیاری از شهرها، جانبازان ویلچری ما جلودار راهپیمایی بودند.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه جانباز وقتی در عرصه‌های جامعه حضور پیدا می‌کند، وظایف مسئولین سنگین‌تر می‌شود بیان داشت: جانبازان ما، نماد و آینه تمام خوبی‌های دفاع مقدس بوده و حضور معنوی جانبازان، چراغ هدایت ما و جامعه است.
حسینی‌پور اذعان داشت: حتی کسانی که ممکن است به لحاظ فکری با ما فاصله داشته باشند نیز برای جانبازان ما احترام قائل هستند، کسانی که بیش از ۳۰ سال از جانباز قطع نخاعی پرستاری می‌کند، این جایگاه کمتر از جایگاه پرستاری نیست و اگر نبود جایگاه پرستاری جانبازان ما، مشخص نبود شرایط جانبازان ما چگونه بود.
وی خاطرنشان کرد: این جهاد زینب‌گونه، تداعی کننده راه حضرت زینب در جامعه است، همه امنیت و افتخاراتی که ایران اسلامی دارد، مدیون ایثارگری‌های شهدا و جانبازان است.
گفتنی است مازندران ۳۵۰ جانباز بالای ۷۰ درصد دارد که ۷۶ نفر از آنان قطع نخاعی هستند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.