• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

اولین قدم در جوانی جمعیت فرهنگ سازی عمومی است

  • کد خبر : 4219
  • 11 اسفند 1401 - 17:21
اولین قدم در جوانی جمعیت فرهنگ سازی عمومی است
معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل با بیان اینکه در راستای جوانی جمعیت نیازمند کار تحولی هستیم، گفت؛ قانون جوانی جمعیت فرصت بسیار مناسبی را در اختیار دستگاه های دولتی قرارداد تا در این حوزه مشوق های مناسبی راارائه نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، دکتر قاسم عزیززاده گرجی در همایش جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که حمایت از خانواده را از ضروری ترین فرایض دانستند، افزود؛دغدغه های مقام معظم رهبری در این بخش جدی و مهم است و باید مراکز اثرگذار در حوزه جوانی جمعیت در سطح شهرستان ایجاد شود یا اگر مراکز فعال تاثیر گذار فعالیت می نمایند تقویت شوند.

وی گفت؛ متناظر این مراکز تاثیرگذار در سطح بخش ها نیز در جهت فرهنگ سازی و نهادینه سازی این امر در سطح جامعه و روستاها تشکیل شود.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه اگر بخواهیم از این مشکل بیرون بیاییم باید کار تحولی انجام شود، گفت؛ اولین قدم فرهنگ سازی عمومی است.

عزیززاده گرجی بیان داشت؛ باید نشست های هم اندیشی برگزار شود و دور یک میز متناسب با فرهنگ و بوم منطقه فرهنگ را ایجاد کنیم تا به صورت یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه نیازمند گفتگو در حوزه جوانی جمعیت در مدارس، دانشگاه ها و حتی محلات هستیم، افزود؛ مسائل مربوط به جوانی جمعیت باید تبیین شود خیلی از جوانان فایده و سود این امر را درک نمی کنند.

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل در پایان گفت؛ هر جا مردم پای کار آمدند کار را به نحو احسنت تمام کردند و باید سازوکار مردمی شدن این موضوع فراهم شود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.