• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در خواب/در راستای منافع مردم با کسی تعارف نداریم

  • کد خبر : 4176
  • 05 اسفند 1401 - 15:31
اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در خواب/در راستای منافع مردم با کسی تعارف نداریم
دکتر قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه در راستای منافع مردم با کسی تعارف نداریم گفت؛ اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در خواب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر بابل با اشاره به اینکه از چند دستگاه اجرایی گله مند هستیم افزود؛ یکی از این دستگاه اجرایی میراث فرهنگی و گردشگری است که باید با نگاه تحولی و ارائه برنامه های متنوع و مناسب با این شهرستان در طول سال پویا و فعال باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط ویژه استان از جهت گردشگر پذیر بودن، ستاد خدمات سفر باید در طول سال با برنامه و فعال باشد افزود؛ متاسفانه اداره کل گردشگری، تاکنون اقدامی در خصوص خدمات سفر برای شهرستان نداشته است تاکید داشتند این در حالی ست که بجهت تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، مسافران زودتر سفر خود را آغاز خواهند کرد. با توجه به این شرایط و یقیناً حضور پرحجم مسافران باید از ماه های قبل و با آمادگی کامل میزبان شایسته میهمانان عزیز باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت؛ این شیوه های خسته کننده و تکراری و بدون هدف هیچ اثر و خروجی مناسبی ندارد. علیرغم تاکید استاندار محترم مبنی بر ارائه برنامه های مدون و مؤثر و متناسب با ظرفیت های گردشگری استان از سوی دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر، اهتمام و اراده جدی متولی امر گردشگری استان برای تحقق دغدغه های مسئولین ارشد استان و شهرستان شاهد نیستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل با بیان اینکه؛ با توجه به تاکید استاندار محترم مبنی بر ارائه خدمات مناسب به همشهریان عزیز و مسافرین گرامی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بعنوان یک کار مهم و اولویت دار گفت؛ سیل جمعیت مسافر در تعطیلات نوروز وارد استان و شهرستان بابل خواهد شد لذا همه دستگاه های دارای ماموریت در این ستاد باید زمینه ارائه خدمات را به بهترین نحو فراهم کنند.

وی افزود؛ با توجه به حضور فعالان و مجموعه های مردم پایه در حوزه های فرهنگی و هنری این ایام فرصت مناسبی ست تا با ارائه برنامه های فاخر و ارزشمند، متنوع و جذاب فضای با نشاط و مفرح را بر ای عموم مردم فراهم نماییم.

عزیززاده گرجی گفت؛ منتظر اداره کل گردشگری نخواهیم ماند و فرمانداری شهرستان بابل متناسب با ظرفیت و توان شهرستان نسبت به تهیه و تدوین شیونامه خدمات سفر با تعیین کمیته ها و شرح وظایف آنها اقدام نموده است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه ۱۱ کمیته برای ستاد تسهیلات سفر شهرستان پیش بینی و تشکیل شده است، گفت؛ این ۱۱ کمیته شامل حمل و نقل و ترافیک، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، امور شهری، تنظیم بازار، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، روابط عمومی و اطلاع رسانی، رسانه و فضای مجازی، فرهنگی و هنری و نظارت،ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات است.

وی با بیان اینکه همه کمیته ها مکلف به استفاده از ظرفیت های مردمی فعال هستند اشاره نمودند سایر اعضای کمیته ها موظف به همکاری با مسئولین کمیته ها می باشند.

فرمانداربابل بیان داشت؛ برگزاری جلسات منظم و هدفمند، ، حضور مؤثر مدیران در جلسات کمیته ها، اجرای مناسب و میزان تحقق کیفی مصوبات از جمله معیارهای ارزیابی عملکرد همه کمیته ها خواهد بود.

عزیززاده گرجی در پایان اظهار داشت؛ با توجه به رویکرد دولت در جهت خدمت صادقانه به مردم شریف، بر سر منافع مردم، مصالح نظام و تقویت جریان انقلاب اسلامی با کسی تعارف نداریم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.