• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

دانش‌آموزان مدارس بابل با دریافت کارت همیار سبز، پلیس‌های ما در نگهداری از فضای‌سبز می‌شوند

  • کد خبر : 4165
  • 02 اسفند 1401 - 7:52
دانش‌آموزان مدارس بابل با دریافت کارت همیار سبز، پلیس‌های ما در نگهداری از فضای‌سبز می‌شوند
سیدمرتضی حسینی مدیرعامل سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهرداری بابل گفت: برگزاری هشتمین نمایشگاه ملی گل‌وگیاه بابل ۷ تا ۱۲ اسفند با ۸۴ غرفه در مصلی بابل برگزار می‌شود.

سیدمرتضی حسینی مدیرعامل سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهرداری بابل با اشاره به اینکه برای اولین بار در این دوره، تراز آورده اقتصادی برپایی نمایشگاه مثبت بود افزود: گلخانه وسط و تزئینات داخلی این نمایشگاه به تزئینات شهری اضافه خواهد شد و تقریبا ۱۰۰ درصد فضای وسط نمایشگاه را تولیدات خودمان است.
حسینی بیان داشت: با افزایش ساخت‌وسازها، نیاز داریم فضای سبز شهرداری بیشتر شود که با توجه به اعتبارات شهرداری، نیاز داریم بخش خصوصی برای ایجاد فضای سبز شهری ورود کند.
وی ادامه داد: ما در ۳ سال گذشته، بالای ۱۰ بوستان شهری ساختیم و در حال حاضر حدود ۷ مترمربع به ازای هر شهروند فضای سبز داریم که در کشور حدود ۱۰ مترمربع میانگین است.
مدیرعامل سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهرداری بابل خاطرنشان کرد: ما موظف هستیم که سواد فضای سبزی شهروندان را ارتقا دهیم و با واحدهای تجاری که متولی تخریب فضای سبز باشند، قطعا برخورد می‌کنیم.
مرتضی حسینی با بیان اینکه دانش‌آموزان مدارس کارت همیار سبز می‌گیرند و دانش‌آموزان پلیس‌های فضای سبز ما می‌شوند اظهار داشت: هفته‌ای ۱۰۰ دانش‌آموز کارت همیار سبز می‌گیرند و بستگی به کارکرد و علاقه‌مندی دانش‌آموزان، درجه‌ای تشویقی نیز به دانش‌آموزان اعطا می‌شود.
حسینی ادامه داد: درختان شهری توسط صنوف و منازل تحت حمایت شهروندان در همان حوالی که ساکن هستند، قرار می‌گیرند.
وی در پایان افزود: هر شهروند می‌تواند هر درختی در ملک خود بکارد، اما اگر بخواهد درخت را قطع کند، حتما باید محوز بگیرند؛ در خارج از ملک نیز، حتما باید با مجوز سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهری کاشت درخت انجام شود.
ما در سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهرداری بابل آمادگی کامل برای ایجاد فضای ورزشی در پارک‌ها داریم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.