• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

نظام مهندسی فقط از مردم پول می‌گیرد و بخاطر برخی خیانت‌ها گاهاً نظارت دقیق صورت نمی‌گیرد

  • کد خبر : 4139
  • 28 بهمن 1401 - 14:47
نظام مهندسی فقط از مردم پول می‌گیرد و بخاطر برخی خیانت‌ها گاهاً نظارت دقیق صورت نمی‌گیرد
نماز سیاسی عبادی دارالمومنین بابل به امامت حجت الاسلام حاج مجتبی روحانی در مصلای بزرگ نماز جمعه بابل برگزار شد.

روح‌الله رفیعی کشتلی/ خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه زبان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن قاصر است افزود: چند ماه دشمن با بهره‌گیری از برخی اراذل و اوباش و عناصر معدود فریب خورده در کشور تحرکاتی داشت اما بحمدلله در سراسر کشور و بالاخص در شهرستان بابل و روستا‌ها و حتی در مناطق دوردست جنگلی راهپیمایی باشکوهی برگزار نموده و دلدادگی و وفاداری خود را به رهبر معظم انقلاب و اسلام و میهن خود نشان دادند و مردم عزیز ایران نشان دادند در دفاع از ارزش‌های خود تا پای جان ایستاده‌اند. ما مدیون به این مردم هستیم و مسوولین باید قدر این مردم را بدانند.

وی ادامه داد: جریان زلزله ترکیه و سوریه نکات عجیبی دارد. هزاران نفر از مسلمین در این زلزله کشته شدند و حقیقتاً از این امر متاثریم.
حجت‌الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: این زلزله چهره کریه و وقیح کشورهای حامی حقوق بشر را نشان داد که ۶۵ کشور به ترکیه کمک نمودند اما حاضر نشدند بخاطر تحریم به سوریه کمک نمایند. آیا مردم سوریه حق حیات ندارند؟! فقط ۱۳ کشور به سوریه کمک کردند که یکی‌اش افغانستان است. گسل تبعیض از گسل زلزله بدتر است.

امام جمعه بابل اذعان داشت: زلزله ترکیه ضعف نظام مهندسی را نشان داد که حدود پنج هزار خانه ویران و مابقی منازل هم غیرقابل استفاده شد، در حالی که تمام این منازل مهندس ناظر داشته‌اند! برخی مهندسین را در حال فرار دستگیر کردند زیرا در نظارت خود خیانت و جنایت کردند.
در کشور ژاپن که چند جزیره زلزله خیز است و حتی زلزله حدود هشت ریشتر نیز می‌آید اما ساختمانها با استحکام بالا و رعایت اصول ساخته شده و مقدار تخریب و تلفات بسیار پایین است‌.
وی با اشاره به اینکه خداوند نیاورد برای ایران زلزله با مقیاس ریشتر بالا اتفاق بیافتد اظهار داشت‌: متاسفانه شنیده می‌شود نظام مهندسی فقط از مردم پول می‌گیرد اما بخاطر برخی خیانت‌ها گاهاً نظارت دقیق صورت نمی‌گیرد. این مردم هزینه داده و به این نظارت‌ها اعتماد کرده‌اند، چه گناهی دارند که باید این مقدار خسارت و تلفات بدهند؟!

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان گلایه‌هایی داشتند، چرا نسبت به تذکرات معظم‌له دقت صورت نمی‌گیرد؟!
دستگاه‌های تبلیغاتی و مجازی ما مغلوب رسانه های تبلیغاتی دشمن است. همچنین مقام معظم رهبری از تورم گلایه داشته و فرمودند این درد علاج پذیر است یعنی مسوولان ما در قبال مهار تورم سنگینی که هر روز رو به تزاید است باید تدابیر لازم را داشته باشند. دلار روزی هزارتومان بالا می‌رود و باعث ازدیاد قیمت کالاهای ضروری مردم می‌شود. قیمت گوشت سرسام آور و غیرقابل تحمل برای مردم است.
حجت‌الاسلام روحانی گفت: از ریاست جمهوری و مسوولین تقاضا دارم ان‌شاءالله نسبت به کنترل قیمت ارز و ساماندهی بازار کالاهای اساسی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در پایان گفت: شکرگزار نعمت خداوند متعال برای بارش‌ها و هوای پاک در استان مازندران هستیم و باید از این نعمت‌ها قدردانی شود. یاد و خاطره حضور باشکوه سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز را در مصلی بزرگ نمازجمعه بابل و آن محبتی که به مردم این شهر داشتد را گرامی می‌داریم. ما از ایشان برای حضور دعوت کردیم و فرمودند دعوت مردم بابل را نمی‌توانم رد کنم. همچنین یاد و خاطره شهید محلاتی نماینده فقید ولی فقیه در سپاه و روحانیون شهید را گرامی می‌داریم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.