• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

پیام قدردانی فرمانده سپاه شهرستان بابل از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 4111
  • 23 بهمن 1401 - 10:47
پیام قدردانی فرمانده سپاه شهرستان بابل از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
سرهنگ پاسدار مهرداد بابایی فرمانده سپاه شهرستان بابل از مردم ولایتمدار به پاس حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر صدای گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلبهای مملو از شور و ایمان شما مردم متدین و ولایتمدار شهرستان بابل در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، آن را به تجلی گاه و آوردگاه باشکوه و عظمت در برابر زیاده خواهی دشمنان انقلاب و نظام تبدیل کرد.

حضور وحدت آفرین اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس شهرستان بابل در این حماسه، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی و همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

بدون شک حضور پرشور و درخور تحسین شما ولی نعمتان اصلی انقلاب در لبیک به منویات مقام معظم رهبری برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی های شما را رقم زد و با حضور گسترده و وصف ناپذیر خود تمامی دسیسه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و آشکار ساختید.

اینجانب ضمن بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان بابل که در راهپیمائی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام راحل، شهدای عزیز و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.