• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

لازم است معیشت مردم و کالاهای اساسی مورد توجه بیشتری قرار گیرد

  • کد خبر : 4051
  • 15 بهمن 1401 - 8:57
لازم است معیشت مردم و کالاهای اساسی مورد توجه بیشتری قرار گیرد
حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل در نشست فعالان اقتصادی شهرستان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی از نگرانی بازاریان این شهرستان در حوزه مالیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل در نشست فعالان اقتصادی شهرستان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی افزود: در این دولت که نزدیکترین افق را با نظام اسلامی دارد، توقعات مردم بالا و جدی تر از گذشته است
وی ادامه داد: مسولان در حال تلاش هستند تا به مردم خدمت کنند و تلاششان برای حل مشکلات زیاد کشور است، تصور می شود که خدمتگزاران اقتصادی دولت هماهنگ نیستند که امیدوارم که این تصور درست نباشد و لازم است معیشت مردم و کالاهای اساسی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: گشایش‌ها در این مدت کم نظیر است،از همت بلند و‌ غیرت فعلان اقتصادی و تولیدی که چهره‌های موفق هستند، تشکر می کنم.
حجت‌الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: این شهرستان به رغم اینکه بزرگترین شهرستان استان است و‌ دارای پیشینه بلند در حوزه بازرگانی می باشد، به عنوان بندر خشک شناخته نشد، با تمهیدات لازم استقرار گمرگ در این شهرستان لازم است.
وی در پایان افزود: کشاورزان و باغداران این شهرستان برای فروش برنج و مرکبات با مشکل مواجه اند، بازاریان این شهرستان در حوزه مالیات نگرانند، تنها چرخه اقتصادی بازار است و لازم است شرایط بهتری برای بازاریان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.