• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

۸۰ پروژه در دهه مبارک فجر در بابل افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

  • کد خبر : 4004
  • 10 بهمن 1401 - 19:23
۸۰ پروژه در دهه مبارک فجر در بابل افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد
دکتر قاسم عزیززاده گرجی از افتتاح و کلنگ زنی ۸۰ پروژه در دهه مبارک در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل در نشست هم اندیشی در راستای پاسداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باحضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خبرنگاران شهرستان بابل بیان داشت؛ ارزش ریالی پروژه های افتتاحیه حدود ۹۰۰ میلیارد تومان و پروژه های کلنگ زنی ۲۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه امروز یکی از مصادیق و مظاهر جهادتبیین روایتگری صحیح و به موقع است، افزود؛ باید با دقت و سرعت روایت صحیح منتشر شود تا دیگران از آن روایت سوء استفاده نکنند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه دستاوردهای فراوانی در ۴۳ سال گذشته داشته ایم و اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفت افزود؛ شکل گیری انقلاب اسلامی برخواسته از خواست خود مردم بود.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران ابهت ابرقدرت های دنیا را شکست و دلیل این همه تحریم ها و عصبانیت ها به نام قانون و خلاف اخلاق و انسانیت بر مردم جمهوری اسلامی دنبال می کنند نشان می دهد جایگاه آنها در دنیا شکست.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل با اشاره به اینکه حرکت انقلاب اسلامی الگوی مستضعفان جهان شده است،بیان داشت؛ انقلاب اسلامی به همه باور داد که می توانیم مقابل استکبار بایستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت؛ دشمنان در اتفاقات اخیر ۵۴ کشور دور هم جمع شدند تا ماموریت های سنگینی را علیه کشور ما انجام دهند که با بصیرت مردم شکست سنگینی خوردند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه روحیه انقلابی و تفکر بسیجی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد، افزود؛ روحیه انقلابی و تفکر بسیجی زمان نمی شناسد و اولویت آن اعتبار مالی نیست.

فرماندارویژه شهرستان بابل در ادامه گفت؛ دهه مبارک فجر پیام جدی انسجام، یکدلی، یکپارچگی، هم زبانی و همراهی همگان در سطح شهرستان است.

وی با بیان اینکه کسانی که برای شکل گیری انقلاب اسلامی زحمت کشیده اند و برای مردم دغدغه دارند و به دنبال منافع مردم و در جهت تقویت برنامه های انقلاب اسلامی هستند را تحت عنوان فجر آفرینان شهرستان بابل دور هم جمع خواهیم کرد، افزود؛ اولین شورای اداری مدیران پس از انقلاب اسلامی که حدود ۷۰۰ نفر می باشند بزودی در شهرستان بابل تشکیل می شود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.