• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

بازی‌های هفته سوم جام شهید عزیز ما در بابل

  • کد خبر : 4006
  • 10 بهمن 1401 - 21:02
بازی‌های هفته سوم جام شهید عزیز ما در بابل
حسین برهانی مسئول روابط عمومی جام شهید عزیز ما از برگزاری مرحله گروهی دومین دوره جام شهید عزیز ما با ۴ بازی خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حسین برهانی مسئول روابط عمومی جام شهید عزیز ما با بیان اینکه مرحله گروهی دومین دوره جام شهید عزیز ما با ۴ بازی برگزار شد بیان داشت: در گروه A بازی‌ها دو تیم شباب المهدی و محبان الرضا به مصاف یکدیگر رفتند.

وی افزود: این مسابقه در پایان با تساوی سه بر سه به پایان رسید که این نتیجه منجر به صعود تیم محبان‌الرضا شد، دیگر تیم صعود کننده این گروه هیات یافاطمه الزهرا می‌باشد.

حسین برهانی خاطرنشان کرد: در گروه B مسابقات هم دو تیم محبان العباس «قهرمان سال گذشته» و تیم شهدای گمنام مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

وی ادامه داد: تیم محبان‌العباس علی رغم موقعیت‌های فراوان در نهایت موفق شد با دو گل حریف سخت کوش خود را شکست بدهد، از این گروه هم تیم‌های محبان‌العباس و بقیه‌الله موفق شدند به دور حذفی صعود کنند.

مسئول روابط عمومی جام شهید عزیز ما گفت: در گروه C این رقابت‌ها در یک بازی یک طرفه تیم حوزه علمیه با پنج گل از سد تیم عاشقان حضرت علی اصغر عبور کرد و به مرحله حذفی رسید، دیگر تیم صعود کننده این گروه تیم سیدالشهدا بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: بازی آخر دور گروهی بین دو تیم دارالحسین و دانشگاه علوم پزشکی از گروه D رقابت‌ها بوده است که تیم دانشگاه علوم پزشکی علی رغم اینکه این بازی را عقب بود با یک برگشت عالی توانست با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست دهد و به همراه تیم محبان‌الحسین به مرحله‌ی یک چهارم نهایی صعود کند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=4006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.