• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
18

در آینده نزدیک فاز جدید تولیدات این شرکت به سه شیفت افزایش پیدا خواهد کرد

  • کد خبر : 3997
  • 09 بهمن 1401 - 17:17
در آینده نزدیک فاز جدید تولیدات این شرکت به سه شیفت افزایش پیدا خواهد کرد
دکتر روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به همراه مهدی امینی مدیر عامل از خط تولید شرکت خودروسازی خزر بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: در این بازدید شاهد تلاش‌ها و موفقیت‌هایی بودیم که نشان می‌دهد عزم جدی در پرسنل این شرکت وجود دارد.

وی با بیان اینکه طی پیگیریهای مدیرعامل، نمایندگان و مسئولین شهرستان و استان، انشاالله فاز جدید تولیدات این شرکت به سه شیفت افزایش پیدا خواهد کرد خاطرنشان کرد: گسترش خودروسازی خزر بستری خواهد شد بر رشد صنعت استان مازندران

وی ادامه داد: همچنین پتانسیل و ظرفیتی که در این مجموعه وجود دارد انشاالله بزودی شاهد تکمیل چرخه تولید این شرکت باشیم.

دکتر سلگی در پایان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» با تمام قدرت بعنوان خادمین از هیچ کوششی کوتاهی نخواهیم کرد.

مهدی امینی، مدیر عامل شرکت خودروسازی خزر نیز در این بازدید، ضمن قدردانی از نگاه حمایتگرانه در راستای پشتیبانی از صنایع استان به ویژه سایت خودروسازی خزر گفت: درحالی‌که تحریم گریبان صنایع را گرفته است، خوش‌بختانه به همت و پشتیبانی‌های مجموعه دلسوزان نظام، ایران‌خودرو توانسته از بسیاری موانع با قوت بیش‌تر از گذشته عبور کند.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند با تحریم‌های ظالمانه صنایع، موجب رکود و کاهش رشد اقتصادی شوند، اما با همت و همدلی صنعت گران و پشتیبانی مسوولان محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی، کمر تحریم ها شکسته شد و تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو روند افزایشی داشته و این روند ادامه دارد.

وی افزود: ان‌شاءلله بتوانیم رضایتمندی مشتریان را از لحاظ کیفی و کمی با کمک همکاران همدل در گروه صنعتی جلب کنیم. خودروسازی خزر به‌دنبال ارتقای مجموعه و تولید محصول جدید است که در نهایت موجب اشتغال بیشتر جوانان با غیرت منطقه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.