• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5
خطبه ۳۰ دی نماز جمعه بابل

سپاه متکی به مردم بوده و از متن مردم برخاست

  • کد خبر : 3939
  • 01 بهمن 1401 - 6:30
سپاه متکی به مردم بوده و از متن مردم برخاست
امام جمعه بابل امام جمعه بابل گفت: « خطاب من به دشمنان بی‌چاره و اتحادیه بدبخت اروپا این است که مگر نهاد انقلابی سپاه با اجازه شما تاسیس شد که اکنون آن را تحریم می‌کنید؟! مگر سپاه پاسداران با اجازه شما به فعالیت در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم پرداخت؟! نهاد سپاه متکی به مردم بوده و از متن مردم برخاست».

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حجت‌الاسلام  مجتبی روحانی امام جمعه بابل  در خطبه‌های نماز جمعه  این شهرستان اظهار کرد: دشمنان بدبخت و شکست خورده از شروع ایام کرونا جنگ‌های سنگینی با ابزارهای ترکیبی علیه ملت ما و انقلاب اسلامی به کارگرفتند اما با مشت محکم ملت ما مواجه شدند ولی دست از دشمنی خود برنداشته‌اند.

وی گفت: دشمن به دنبال پلن‌های ایجاد آشوب، درگیری نظامی و دیپلماتیک بود که در دو برنامه اول خود شکست سختی خوردند و اکنون به دنبال محاصره دیپلماتیک علیه ایران هستند.

امام جمعه بابل افزود: این کشورها به دنبال سلبریتی‌های خودفروخته‌ای رفته و کمپین تعطیلی سفارتخانه‌ها و اخراج سفرا و کاردارها را مطرح کرده و همچنین به دنبال تعطیلی بانک‌ها و مراکز اقتصادی ایران بودند.

وی ادامه داد: آخرین طرح دشمن این است که نهاد ارزشمند و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بازوی قدرتمند اسلام است را با تروریستی خواندن خنثی کنند و برخی از بدبخت‌هایی که برای آنها کف و سوت کشیدند فکر کردند که الان جمهوری اسلامی فلج می شود و فعالیت‌های این نهاد پربرکت را تعطیل می‌کنند.

امام جمعه بابل گفت:« خطاب من به دشمنان بی‌چاره و اتحادیه بدبخت اروپا این است که مگر نهاد انقلابی سپاه با اجازه شما تاسیس شد که اکنون آن را تحریم می‌کنید؟! مگر سپاه پاسداران با اجازه شما به فعالیت در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم پرداخت؟! نهاد سپاه متکی به مردم بوده و از متن مردم برخاست و با فرماندهی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای تا روز ظهور حضرت حجت (عج) تا دشمنان اسلام را ریشه کن نکند ،دست از آنها نخواهد کشید.

وی افزود: این همه بسته تحریمی علیه روسیه مطرح کردید ولی به اندازه یک درصد بر روسیه که بسیار به غرب متکی بود هم اثر نگذاشت اما ملت ایران که چهل‌وسه سال است بر روی پای خود ایستاده و از تمامی تحریم‌ها زمینه شکوفائی خود را ایجاد کرد، از این به بعد هم از این تحریم‌ها استفاده می‌کند و به نقطه قوت ملت ما تبدیل و سعی نهاد ارزشمند و انقلابی سپاه بر این است که از این تحریم استفاده کند.

روحانی خاطرنشان کرد: بنده تقاضای کشاورزان و باغداران عزیز را به اطلاع وزیر جهاد کشاورزی و استاندار محترم مازندران می‌رسانم که بازار مرکبات وضع خوبی از لحاظ خریدار و قیمت محصولات ندارد و باغداران با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند،با اتخاذ تدابیر مشکلات این عزیزان تدبیر شود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.