• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
نماینده بابل در مجلس خبر داد:

طرح دولت و مجلس برای اکتشاف و بهره برداری گاز در شمال کشور

  • کد خبر : 3918
  • 28 دی 1401 - 16:25
طرح دولت و مجلس برای اکتشاف و بهره برداری گاز در شمال کشور
مهدی سعادتی نماینده بابل درمجلس شورای اسلامی در دیدار مردمی اهالی منطقه کوچه آرامگاه معتمدی در مسجد قمر بنی هاشم آزادبن ، گفت: دیدارهای مردمی و حضور در مناطق مختلف در کنار پیگیری برای حل مشکلات مردم، به ما برای خدمت بیشتر انرژی مضاعف می دهد

روح‌الله رفیعی کشتلی/ خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، مهدی سعادتی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در دیدار مردمی اهالی منطقه کوچه آرامگاه معتمدی در مسجد قمر بنی هاشم آزادبن ، گفت: دیدارهای مردمی و حضور در مناطق مختلف در کنار پیگیری برای حل مشکلات مردم، به ما برای خدمت بیشتر انرژی مضاعف می دهد و مطمئن تر می شویم که هر چه برای حل مشکلات بدویم، حق این مردم بیشتر از این است.
وی افزود: یکی از دستاوردهای دیدارهای مردمی به همراه مسوولان دستگاه های اجرایی ، کمک شایان به ما در بعد نظارتی نمایندگان مجلس است و ارزیابی درستی به ما می دهد در اینکه اینکه دستگاه های خدمات رسان تا چه اندازه در عملکرد خود موفق هستند.
عضو‌ کمیسیون امنیت ملی و‌ سیاست خارجی مجلس با دفاع از عملکرد مجلس در دوره یازدهم، اظهار کرد: متاسفانه در اطلاع رسانی خدمات انجام شده ضعیف هستیم و دشمن از این مساله با شانتاژ رسانه ای و عدم آگاهی مردم برای وارونه دادن حقایق بهره می برد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از افتخارات مجلس یازدهم، تصویب طرح رتبه بندی معلمان بعد از ۱۲ سال راکد ماندن در مجالس گذشته و عدم پیگیرب در دولت های گذشته است که معلمان زحمتکش عزیز ثمره شیرین آن را می بینند.
وی ادامه داد: در دستگاه های اداری ۵ میلیون کارمند شاغل هستند و یکی از اشکالات وجود واسطه های زیادی در تنوع قراردادهای نیروها با ۲۷ نوع قرارداد است و مجلس انقلابی طرح تعیین تکلیف قراردادهای نیروها را در دست دارد تا همه واسطه های اداری را حذف کند.
سعادتی با اشاره به پیگیری برای پایدار سازی گاز رسانی به استان های شمالی، گفت: اولین سایت نفت و‌گاز خزر در رودسر گیلان در حال احداث است تا با بهره برداری از منابع گازی شمال در آینده به صورت دائمی مشکلات گاز و انرژی در استان‌های شمالی کشور حل شود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.