• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان بابل معرفی شد

  • کد خبر : 3882
  • 19 دی 1401 - 11:46
سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان بابل معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، قاسم عزیززاده‌گرجی در جلسه معارفه معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بابل با بیان اینکه خدمت صادقانه، فارغ از سیاسی‌کاری است بیان داشت: این خدمت باید در جهت کاستن مشکلات مردم باشد، انتظاری که مردم از مسئولین جمهوری اسلامی دارند، صداقت، سلامت کار و عزم راسخ مدیران […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، قاسم عزیززاده‌گرجی در جلسه معارفه معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بابل با بیان اینکه خدمت صادقانه، فارغ از سیاسی‌کاری است بیان داشت: این خدمت باید در جهت کاستن مشکلات مردم باشد، انتظاری که مردم از مسئولین جمهوری اسلامی دارند، صداقت، سلامت کار و عزم راسخ مدیران است.
وی ادامه داد: اگرچه مشکلات مردم حل نمی‌شود، اما اگر مردم ویژگی‌های خوبی را از مدیران ببینند، همکاری خواهند داشت، باید به شدت به دنبال مردمی سازی فعالیت‌های حوزه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باشیم و معتقدیم به فرمایش آقا هر موقع مردم پای کار آمدند، کار راحتی تمام کردند.
فرماندار بابل اظهار داشت: آنچه که در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی انتظار داریم رخ دهد، نگاه تحولی با شتاب و دقت است، نیازسنجی واقعی و ظرفیت‌شناسی از صحنه و میدان در عرصه‌هایی که متوجه این معاونت است، مورد تاکید ما است.
وی اشاره کرد: سرمایه‌های اصلی ما در این شهرستان، نیروهای انسانی که فراتر از این شهرستان فعالیت دارند، است که این خودش یک ظرفیت بزرگی است.
دکتر عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه در این شرایط اگر قرار است با نگاه تحولی مسائل را بشناسیم، باید از کارهای سطحی پرهیز کنیم تا سطح بهره‌وری ارتقا پیدا کند خاطرنشان کرد: باید بپذیریم فرآیندهای اداری در سطح شهرستان به هر دلیلی به شدت معیوب است، اگر مجموعه‌های مردمی داریم، باید ساز و کار همکاری را فراهم کنیم و اگر نداریم، باید زمینه آن را ایجاد کنیم.

پس از کش و قوس‌های فراوان و خالی ماندن پست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه بابل، سرانجام امروز طی مراسمی با حضور اعضای شورای تامین، بخشداران و مدیران ادارات شهرستان بابل، دکتر سیدعلی حسینی متی‌کلایی امروز رسما در این مسوولیت معارفه شد.
وی دارای دکترای ریاضی و عضو هیات علمی دانشکده امام صادق امیرکلا، و هم اکنون معاونت دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران را عهده دار است و‌ از نیروهای جهادی شناخته شده مدافع حرم محسوب‌می شود

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.