• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی هیچگونه ورودی به مراکز آموزشی بابل نداشته‌اند

  • کد خبر : 3805
  • 22 آذر 1401 - 20:22
نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی هیچگونه ورودی به مراکز آموزشی بابل نداشته‌اند
مدیر آموزش و پرورش بابل با رد شایعه ورود نهادهای امنیتی و انتظامی به مدارس بابل گفت: هیچ موردی در ورود نهادهای امنیتی به مدارس و فضاهای آموزشی بابل نداشته‌ایم.

روح‌الله رفیعی کشتلی/ خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، مهدی اسدی‌امیری در نشست با خبرنگاران شهرستان بابل ، گفت: نگاه پژوهشی در آموزش و پرورش یک نگاه تحول آفرین است که می تواند یک مجموعه صرف آموزشی را به یک مجموعه تولید کننده دانش تبدیل کند.

وی افزود: کتاب‌های درسی محور اصلی در حوزه آموزش محسوب می شود و جزوات درسی از نظر ما بی اعتبار است. حاشیه نویسی در کتاب های درسی و استفاده از کتاب های کمک آموزشی مورد تایید آموزش و پرورش در سطح مدارس بلامانع است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل با اشاره به فراگیر شدن استفاده از اینترنت در سطح مدارس، از برنامه این اداره برای بالا بردن سطح سواد رسانه ای خانواده‌ها خبر داد و اظهار کرد: ارتقای سطح سواد رسانه‌ای والدین و شناخت از کوره راه‌های شبکه‌های اجتماعی می‌تواند مانع از همراهی آن ها با اشتباهات فرزندان در شبکه‌های اجتماعی و آثار مخرب آن شود و می‌تواند آن‌ها را در برابر سیاه نمایی و افتادن در دام شایعات شبکه‌های اجتماعی بیمه کند.

وی با بیان برخی از موفقیت معلمان بابل در حوزه پژوهشی، خاطرنشان کرد: ۲ نفر از فرهنگیان بابل موفق به کسب مقام برتر در حوزه پژوهشی کشوری و ۸ نفر دیگر هم حائز مقام استانی در امر پژوهش شدند.

مهدی اسدی امیری با بیان این مطلب که شیب رغبت والدین به سمت مدارس غیر دولتی است، گفت: حدود ۲۱ درصد دانش‌آموزان ما در مدارس غیردولتی هستند و برآیندها نشان می‌دهد که خانواده‌ها رغبت به ثبت نام فرزندان خود در مدارس غیر دولتی دارند.

وی در خصوص گلایه برخی خانواده‌ها از گرفتن اجباری شهریه در مدارس دولتی، تاکید کرد: اصل بر این است که در موقع ثبت‌نام در مدارس دولتی هیچ هزینه‌ به جز هزینه کتاب درسی و بیمه دریافت نشود و‌ مشروط کردن ثبت نام به اخذ وجه و شهریه تخلف محسوب می‌شود و بازرسان ما برخورد خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش بابل با رد شایعه ورود نهادهای انتظامی و امنیتی به مدارس، اظهار‌کرد: نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی هیچ ورودی به فضای آموزشی نداشته‌اند و نخواهند داشت و تا به الان نیز هیچ مساله حادی که نیاز به ورود نیروهای امنیتی وجود داشته باشد، از سوی آموزش و پرورش شهرستان نداشتیم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.