• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

طارمی دوباره زیر ذره‌بین مدیران باشگاه آرسنال رفت

  • کد خبر : 3802
  • 20 آذر 1401 - 18:51
طارمی دوباره زیر ذره‌بین مدیران باشگاه آرسنال رفت
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بار دیگر مورد توجه باشگاه آرسنال قرار گرفته است.

مهدی طارمی که پیش از این بحث علاقه‌مندی باشگاه آرسنال به جذب او مطرح شده بود، بار دیگر نامش به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف این باشگاه برای پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش رو مطرح شده است. روزنامه پرتغالی «اُ ژوگو» در شماره امروز (یکشنبه) خود گزارش داد؛ باشگاه آرسنال به پروژه جذب طارمی ۳۰ ساله بازگشته است.

طبق این گزارش؛ آرسنالی‌ها به خاطر مصدومیت گابریل ژسوس از ناحیه زانو که نیاز به عمل جراحی دارد، بار دیگر نسبت به جذب مهاجم ایرانی پورتو علاقه نشان داده‌اند. مهاجم برزیلی توپچی‌های لندن در جریان شکست یک بر تیم ملی فوتبال برزیل مقابل کامرون در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این مصدومیت دچار شد و نه‌تن‌ها از ادامه همراهی سلسائو در این دوره از مسابقات بازماند، بلکه در حدود سه ماه هم خانه‌نشین خواهد بود.

«اُ ژوگو» در بخشی از گزارش خود آورده است؛ آرسنال به دنبال جانشینی کم‌هزینه برای ژسوس است و به همین خاطر دوباره سراغ به خدمت گرفتن طارمی است. با این حال اگر باشگاه پورتو تمایلی به از دست دادن مهاجم گلزن خود نداشته باشد، عملی شدن این انتقال ساده نخواهد بود.

طارمی که وارد ۱۸ ماه پایانی قراردادش با پورتو شده است و بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی هم در قراردادش دارد، این فصل در ۲۰ بازی برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و آمار ۱۳ گل‌زده و ۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.