• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران به منظور سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه

  • کد خبر : 3750
  • 05 آذر 1401 - 19:47
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران به منظور سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران به مناسبت دوم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در روز ۲ آذر سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج صرفا یک تشکل نیست بلکه یک تفکر است.
اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد گردید؛ و اِلا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند. امام خمینی (ره)
بسیجیان همیشه و در هر لحظه سعی بر این دارند که طبق فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه از تمام ظرفیت خودشان برای انقلاب اسلامی استفاده کنند. زمانیکه مسئولین به بسیجی و تفکر بسیجی اعتماد کردند نتیجه‌اش را هم دیدند. از مواردی که می‌توان نام برد: دفاع در برابر تهاجم بیگانگان در هشت سال دفاع مقدس، مشارکت در رشد و توسعه همه جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی، دفاع از حریم اهل بیت (ع) و ایران اسلامی، خدمات گسترده در عرصه های اجتماعی در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه و برگزاری اردوهای جهادی_سازندگی در مناطق محروم و حضور مقتدرانه در عرصه جهاد سلامت و حفظ امنیت داخلی و هزاران خدمت پر افتخار دیگر که نشان از اطاعت از سخن رهبر انقلاب اسلامی آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دارد که گفتند: بسیج یعنی حضور در همه میدان‌هایی که از انسان در آن میدان، یک کاری می‌طلبند.
داشتن روحیه بسیجی یک نیاز اساسی برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است. این عنصر مخلص و با ایمان می‌تواند در تمامی میادین اثر گذار و راهگشا باشد.
از ابتدای انقلاب تا به امروز، بسیج خار چشم دشمنان بوده. دشمنان داخلی و خارجی همیشه بسیجیان را مورد تهاجم قرار داده و همانطور هم که شاهد هستیم این توهین‌ها مخصوص دوره خاصی نبوده و نخواهد بود.
دشمنان سعی می‌کنند با استفاده از ابزارهای گوناگون بالاخص رسانه و با تبلیغات گسترده تفکر اشتباهی را نسبت به بسیج و تفکر بسیجی در کشور حاکم کنند و این رسانه‌ها در تلاش هستند که بذر ناامیدی را در کشور بکارند تا به هدف شومشان که عدم نقش آفرینی ایران در معادلات جهانی است، برسند. اما نمی‌دانند که بسیجیان با ایمان و مخلص و مجاهد و فداکار، با امید به آینده خواهند توانست ایران مقتدر را شکل داده، تا بتوانند زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را فراهم کنند.
بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه این ایام را به بسیجیان عزیز تبریک گفته و بار دیگر بیعت خود را با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدّظله‌العالی، تجدید می‌نماییم و از همه دانشجویان عزیز می‌خواهیم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و پاسبان پرچم مقاومت، ایثار و ایستادگی که سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز علمدار آن است، باشند. یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت را نیز گرامی داشته و از خداوند متعال علو درجات را برای این عزیزان، مسئلت می‌نماییم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.