• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
10

قدردانی از زحمات مهندس علی نوروزی مسئول محترم مخابرات استان مازندران

  • کد خبر : 3713
  • 30 آبان 1401 - 22:52
قدردانی از زحمات مهندس علی نوروزی مسئول محترم مخابرات استان مازندران
قدردانی از زحمات مهندس علی نوروزی مسئول محترم مخابرات استان مازندران توسط بسیج دانشجویی استان مازندران به پاس خدمات ارائه شده در سطح استان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، به پاس خدمات ارائه شده از شرق تا غرب استان توسط مهندس علی نوروزی مسئول محترم مخابرات استان مازندران در مدت زمانی که مسئولیت این اداره را پذیرفته‌اند ما را بر آن کرد که مراتب تقدیر و تشکر را به جای آوریم.

بدین جهت مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران لوح سپاسی را جهت تقدیر از مهندس نوروزی آماده کردند که طی مراسمی به ایشان اهدا گردید.

جناب آقای مهندس علی نوروزی
مدیر عامل محترم مخابرات استان مازندران
حیات طیبه، حیاتی خدا محوری و فضیلت‌مند است که در آن مکارم اخلاق نبوی تتمیم یافته و روابط انسانی و تعامل اجتماعی مبتنی بر ارزش‌های الهی تنظیم می‌گردد. در این نوع حیات؛ معرفت الله، عبادت خدا، رضایت حق، نشاط زیستن و ساختن؛ غایت خلقت تلقی می‌شود. در چنین نوعی از حیات، برخی از انسان‌ها در مسابقه خدایی شدن، گوی سبقت را از برخی دیگر می‌ربایند و نام خویش را در دفتر پایبندی به فاستبقوا الخیرات ثبت می‌نمایند. اینان، همان جهادگران متوکل، متقی و برخوردار از اخلاص، ایثارگری و مهربانی اجتماعی هستند که جهان زندگانی با درخشش آن‌ها نورانی، آباد و آرام می‌گردد.
بنابر گزارش قرارگاه جهادی محبان ولایت حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بر آن شدیم مراتب تقدیر و تشکر را به جای آوریم، حضور فعال و خستگی ناپذیر جنابعالی در انجام این گونه خدمات در واقع نمایانگر عشق، دلدادگی و آمادگی همه‌جانبه در دفاع از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری و اهداف این شجره طیبه بوده است، به مصداق آیه شریفه {هل جزاء الاحسان الا الاحسان} را ابراز می‌داریم.
امید است در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پاسداری از انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.
سید امیر ساداتی کرمی
مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.