• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

برپایی موکب اربعین محبان اهل البیت (ع) پایگاه بسیج شهید روحی شرکت خودروسازی خزر

  • کد خبر : 3608
  • 30 شهریور 1401 - 13:38
برپایی موکب اربعین محبان اهل البیت (ع) پایگاه بسیج شهید روحی شرکت خودروسازی خزر
موکب محبان اهل البیت (ع) پایگاه بسیج شهید روحی شرکت خودروسازی خزر بمناسبت ایام اربعین حسینی در شهرستان بابل برپا گردید.

به گزارش اداره روابط عمومی شرکت خودروسازی خزر حسینعلی علیزاده فرمانده پایگاه بسیج شهید روحی شرکت خودروسا زی خزر با بیان اینکه اربعین یکی از بزرگترین مراسم و آیین های دینی شیعیان و مسلمانان است افزود: اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بسان یک نهضت عظیم فرهنگی، در جامعه دینی و آیینی ما و تمامی مسلمانان جهان شناخته شده است و میلیون‌ها نفر را در ایام عزای سالار شهیدان، در این مسیر با خود همراه می‌کند.

فرمانده پایگاه بسیج شهید روحی گفت: اربعین بیش از آنکه حسینی باشد، امام زمانی و آخر زمانی است، بنابراین مراسم اربعین ترویج فرهنگ امام زمانی بسترسازی برای ظهور آن حضرت است.

وی هدف از برپایی موکب را انتقال مفاهیم قیام امام حسین (ع) و پیام معنوی پیاده روی اربعین دانست و خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین هویت مذهبی و فرهنگی دارد و باید با اقدامات فرهنگی و هنری مناسب جلوه و شکوه آن بروز و ظهور داشته باشد.

دکتر علیزاده با اشاره به پیاده روی خانوادگی عزاداران اربعین حسینی از میدان ولایت تا آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) شهرستان بابل گفت: این شرکت در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و به رسم هر ساله در مراسم پیاده‌روی جاماندگان از سفر به کربلا، اقدام به برپایی موکب‌ پذیرایی از عزاداران می‌کند.

وی در پایان با اشاره به خدمات موکب محبان اهل البیت (ع) به عزاداران شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شهرستان بابل، گفت: توزیع آب میوه و کیک از جمله خدمات این موکب به عزاداران حسینی (ع) بود.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.