• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

دیدار گروه مطالبه گری بسیج رسانه شهرستان بابل با فرماندار

  • کد خبر : 3589
  • 17 شهریور 1401 - 15:13
دیدار گروه مطالبه گری بسیج رسانه شهرستان بابل با فرماندار
خبرنگاران گروه مطالبه گر هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه شهرستان بابل با دکتر قاسم عزیززاده گرجی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، روح الله رفیعی مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان بابل، در این دیدار ضمن تقدیر از نماینده عالی دولت در شهرستان به جهت تاکید و توصیه مدیران ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان در دو جلسه اخیر شورای اداری شهرستان مبنی بر ارتباط بیشتر با اصحاب رسانه و تقویت روابط عمومی ادارات در راستای تبیین دستاوردهای دولت به بیان مطالبات مردم شهرستان پرداخته  و افرودند: بررسی موضوعات و گزارشات و ارائه مطالبات در ابتدای امر در اتاق فکر مطرح و پس از اجماع برای حصول نتیجه دنبال می شود.
مسئول بسیج رسانه شهرستان بابل بیان داشت: گروه مطالبه‌گری قرار هست در راستای شفافیت گام بردارد و قرار هست بعنوان رابطی بین مردم و مسئولین در راستای برطرف نمودن مشکلات این شهرستان مطالبه‌گری کند.


در ادامه فرماندار ویژه شهرستان بابل با استقبال از رویه مطالبه گری، عنوان داشت: در مطالبه گری نگاه خیرخواهانه باید لحاظ گردد نه تخریب افراد.
وی با تقدیر از اصحاب رسانه در تولید اخبار و انعکاس و بازتاب آن تاکید کرد: به همان اندازه که تولید خبر ارزشمند است، انعکاس آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: در تولید خبر باید رعایت انصاف و رضایت خداوند را مدنظر قرار داد.
وی عنوان داشت: معیار برای ما، کار مفید است و نباید منافع مردم در برابر  روابط دوستانه و رفاقت ها نادیده گرفته شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: با اشخاصی که مرتکب فساد اقتصادی، مالی و اداری شوند، به هیچ وجه مماشات نخواهیم کرد.
وی همچنین افزودند: در قبال تضییع حقوق مردم هرگز سکوت نخواهیم کرد.


دکتر قاسم عزیززاده گرجی در خصوص طرح سوال در مورد برگزاری جشنواره وارش در شهرستان گفت: در ماه‌های آغازین حضورم به عنوان فرماندار شهرستان بابل یکی از مطالبات جدی و پیگیری‌های مجدانه از اداره کل ارشاد استان و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان، برگزاری جشنواره فیلم کوتاه «وارش» که رویدادی ملی – سینمایی در شهرستان است؛ بوده و هست.
فرماندار بابل ادامه داد: برای برپایی این جشنواره و ماندگاری آن تلاش های بسیاری صورت پذیرفت و مطمئناً در حفظ و تقویت آن نیز تلاش مضاعفی خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: ما نیازمند به نشاط و شادابی و تحرک  هنری بیشتری در شهرستان هستیم؛ زیرا معتقدم ابزارهای هنری،بهترین واسطه‌های تربیتی هستند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.