• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

راهپیمایی اربعین مانور نمایش قدرت محور مقاومت است تا جایگاه اسلام سیاسی را در جهان به نمایش بگذارد

  • کد خبر : 3566
  • 11 شهریور 1401 - 22:00
راهپیمایی اربعین مانور نمایش قدرت محور مقاومت است تا جایگاه اسلام سیاسی را در جهان به نمایش بگذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل حجت‌الاسلام مجتبی روحانی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین در دوران صدام خبیث بخاطر جنایات این عنصر ملعون به صورت مخفیانه انجام می‌شد اشاره کرد: چند سالی است که بحمدالله با عنایت رهبر معظم انقلاب میلیون ها نفر زائر مشتاق از ایران به مراسم راهپیمایی اربعین مشرف می شوند. […]

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل حجت‌الاسلام مجتبی روحانی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین در دوران صدام خبیث بخاطر جنایات این عنصر ملعون به صورت مخفیانه انجام می‌شد اشاره کرد: چند سالی است که بحمدالله با عنایت رهبر معظم انقلاب میلیون ها نفر زائر مشتاق از ایران به مراسم راهپیمایی اربعین مشرف می شوند. برخی از مراجع برای اینکه زائرین در روز اربعین بخاطر ازدحام جمعیت دچار مشکل می‌شوند، فتوا داده‌اند که از چند روز قبل هم ثواب زیارت الاربعین برای این افراد اعمال می‌شود.
وی افزود: اگر کسی توفیق شرکت در زیارت اربعین را ندارد، هزینه یک زائر را به هر مقداری که در توان او است تقبل کرده و به مواکب این شهرستان بپردازد، حجم گسترده زائرین و هزینه های بالای تدارکات سبب شده است که مواکب برای پذیرایی شایسته از زائرین در کشور عراق چشم به کمک‌های شما مردم عزیز داشته باشند.
وی ادامه داد: تعداد زیادی از زائرین امسال از پاکستان، آذربایجان و سراسر جهان از طریق هوا، زمین و حتی دریا خود را به کشور عراق می‌رسانند، راهپیمایی اربعین مانوری است برای نمایش قدرت محور مقاومت که به دنیا بفهماند ده ها میلیون نفر از سراسر جهان در این راهپیمایی شرکت می‌کنند تا جایگاه اسلام سیاسی را به نمایش بگذارند.
امام جمعه بابل به اشاره به اینکه جریانات و حوادثی که با تحرکات برخی افراد در عراق گذشت، این کشور در حال به آتش کشیده شدن بود خاطرنشان کرد: بعد از استعفای حضرت آیت الله سید کاظم حائری حفظه الله از مراجع برجسته که همین جریان صدر بعد از وفات پدرشان بیشترین ارادت را به ایشان داشتند، این آیت الله برای اینکه آتش را خاموش کند اجازه نداد از مرجعیت برای فتنه گری استفاده شود، برخی افراد در صدد هستند با نفوذ در مراجع تقلید به فتنه گری پرداخته و حتی مرجعیت قلابی با رساله‌های جعلی در مشهد و قم ایجاد کنند تا از این طریق اقتدار و عظمت نظام اسلامی را شکسته و میان شیعه فتنه گری کنند، اما حرکت درس آموزی که حتی در طول تاریخ شیعه اولین بار اتفاق افتاد که شخصی دست از مرجعیت بکشد چرا که افرادی درصدد بودند از این امر سوء استفاده و فتنه گری کنند و وقتی مقتدا صدر فتوای ایشان را دید، نتوانست از این شخصیت برجسته برای فتنه گری خود استفاد کند.
حجت‌الاسلام روحانی بیان داشت: آیت الله حائری اقدام ارزشمند دیگری هم انجام داد و آن ارجاع مقلدینش به حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای بود که موجب اعجاب همگان شد که این ایثار  سبب قطع دست فتنه گران گردید.
وی در پایان افزود: اقدام آیت الله حائری نشانگر بیان اهمیت وحدت مرجعیت است و این امر نشانگر این است که همانطور که ولایت در وجود رهبر معظم انقلاب متمرکز است، این مرجع عظام با شناخت علم، سلامت و تقوی ایشان گواهی داد شایسته ترین فرد برای مرجعیت در جهان اسلام مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای است.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.