• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

پدرشهیدان سید صادق و سید جواد میرابراهیمی آسمانی شد.

  • کد خبر : 3406
  • 25 مرداد 1401 - 8:39
پدرشهیدان سید صادق و سید جواد میرابراهیمی آسمانی شد.
حاج ابراهیم میرابراهیمی پدر وارسته شهیدان والامقام سید صادق و سید جواد میرابراهیمی در سن ۹۵ سالگی، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل حاج ابراهیم میرابراهیمی پدر وارسته شهیدان والامقام سید صادق و سید جواد میرابراهیمی در سن ۹۵ سالگی پس از سال‌ ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.
صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای آرامش و آسایش ما نثار کردند در وصف نمی گنجد. هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزندانش است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری ابراهیم وار، تمام دارایی‌اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوانان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار نماید.
پیکر پاک این پدر وارسته امروز سه شنبه بیست و پنجم مرداد ماه ساعت ۹ صبح از مسجد شهید بهشتی (خورشیدکلا) به سمت مزار ابدیش واقع در گلزار شهدای معتمدی تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.
گفتنی است شهید سیدجواد میر ابراهیمی بیست و ششم خرداد ماه سال ۱۳۴۱ متولد و در بیست و ششم اسفندماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه عملیات کربلای پنج و شهید سید صادق میر ابراهیمی پنجم بهمن ماه سال ۱۳۳۸ متولد و در بیست و هفتم اسفندماه سال ۱۳۵۹ در سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.