• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

پیام فرمانده سپاه شهرستان بابل به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 3402
  • 24 مرداد 1401 - 11:47
پیام فرمانده سپاه شهرستان بابل به مناسبت روز خبرنگار
سرهنگ بابایی فرمانده سپاه شهرستان بابل طی پیامی روز خبرنگار را گرامی داشتند.

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و ما یسطرون
۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز مقام خبرنگارانی است که همواره با سلاح قلم و با حفظ قداست و رسالت والای آن در جهت اعتلای آگاهی بخشی و سلامت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می‌کوشند و با حضور فعال و موثر در عرصه نبرد رسانه‌ای امروز که بخش مهمی از جنگ نرم به شمار می‌رود وظیفه‌ای مانند سربازان و افسران فداکار را در خط مقدم این رویاروی فرهنگی به دوش می‌کشند.
تقارن روز خبرنگار با عاشورا، قطعا رسالت خبرنگاران عزیز را، در تبلیغ و ترویج مکتب حسینی دوچندان خواهد نمود.
در حال حاضر این وظیفه خبرنگاران است که در جنگ رسانه‌ای نابرابری که برای خدشه دار کردن به چهره انقلاب اسلامی و ممانعت از ارسال پیام انقلاب به دنیا است، مقابله کنند و با قلم و اراده آهنین و اخلاق مداری خود بتوانند در جهاد تبیین پیام انقلاب را به دنیا برسانند.
به حمد خدا رسانه‌ها در جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدای خبرنگار، بر سر حرفه خویش با هیچ صاحب زر و زوری معامله نکرده‌اند و اصول انقلابی خود را که همان دفاع از مظلومان و انعکاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام می‌دهند؛ و قلم بهانه‌ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی‌شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای خبر خلاصه شویم.
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.
اینجانب با احترام به قلم تمام خبرنگاران و روزنامه نگاران ،دستان گرمشان را به نشانه ی ادب و احترام می فشارم و امید دارم افسران جنگ نرم رسانه‌ای شهرستان بیش از پیش موفق و سربلند باشند.
سرهنگ پاسدار مهرداد بابایی فرمانده سپاه شهرستان بابل

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.