• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

حوزه علمیه سفیران هدایت گتاب از برکات بخش است

  • کد خبر : 3271
  • 10 مرداد 1401 - 22:44
حوزه علمیه سفیران هدایت گتاب از برکات بخش است
حجت الاسلام مهدی خانلری امام جمعه گتاب در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه ای با تسلیت ایام عزای حسینی و گرامیداشت روز نهاد نمازجمعه ، گفت : در راستای خدمت به مردم وضعیت بخشدار گتاب باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بابل، حجت‌الاسلام خانلری امام جمعه گتاب افزود: در راستای خدمت به مردم وضعیت بخشدار گتاب باید تعیین تکلیف شود، آقای فرماندار و وزارت کشور باید پاسخگو باشند. نگاه ما به عنوان خادم در عرصه امامت‌جمعه در بخش گتاب ، یاری‌گری مسوولان اجرایی است.بعد از انتصاب بنده در بخش گتاب ،مشکلات برجسته منطقه را احصا کردیم تا برای حل آن پیگیری کنیم. برای ایجاد پست برق ۶۳۲۰ گتاب به همراه مسوولین توانستیم ۴۵ میلیارد تومان اعتبار کسب کنیم. با پیگیری‌ برای حل مشکلات آب ۹ روستا اقدام شد و مشکلات آب در حال حل شدن است. بنده در حوزه های مدیریت اگر قصور و تخلف را ببینم پیگیری می کنم.


وی بیان کرد: حوزه علمیه سفیران هدایت گتاب از برکات بخش است .مجموعه حوزه مردم نهاد است و همه‌اعتبارات ما در حوزه علمیه از مردم تامین می شود.
امام جمعه گتاب خاطرنشان کرد: ظرفیت بخش گتاب در گل و گیاه خوب است و توانستیم از بنیاد برکت  ۲۰ میلیارد تومان و ۱۰‌میلیارد نیز صندوق کار آفرینی امید اعتبار جذب کنیم که خوشبختانه در سه ماهه امسال ۲۵۰ گلخانه تاسیس شد و ۳۰۰‌نفر از سال گذشته تا کنون مشغول به کار شدند.
خانلری گفت: ماه مبارک رمضان ‌۷ مورد از مسائل شهر و بخش گتاب را پیگیری کردیم و ۲ میلیارد برای راه اندازی مجدد پروژه ساخت ورزشگاه در شهر گتاب اعتبار جذب کردیم.
وی ادامه داد: طی ارتباط با مدارس گتاب سعی شد تا وضعیت مدارس با ظرفیت خیرین بهبود پیدا کند مدرسه کربلا و معراج  در حال تکمیل وتجهیز است. درمانگاه شهر گتاب برای استاندارد سازی و تجهیز با کمک خیرین در حال انجام است
امام جمعه گتاب تصریح کرد: در حوزه فرهنگی با کمک رسانه ها در مساله ازدواج و فرزنداوری و حل مشکلات خانوادگی ورود پیدا کردیم
وی افزود: دشمنی که تمام تلاش را برای ضربه زدن به ملت ما انجام می دهد، امروز به دنبال بی حجاب کردن دختران و زنان ما است. بانوان فرهیخته ، دانشمند و ورزشکاران خانم با حجاب در عرصه های جهانی افتخار‌کسب‌می‌کنند. اسلام زن را به عنوان کالا نمی بیند بلکه یک شخصیت و دارای جایگاه والا می‌نگرد.
حجت‌الاسلام خانلری با اشاره به اینکه در خصوص ساخت مصلا هیچ اعتبار دولتی پرداخت نمی شود اظهار داشت: خیرین سهم خودشان را دادند و با اینکه ردیف اعتباری دولتی در سال ۹۸ وجود داشت اما تخصیص دولتی صورت نگرفت.
وی در پایان بیان داشت: طبیعت شوراهای اسلامی اختلاف نظر است و اگر برای ارتقا جامعه باشد پسندیده است. آنچه خواست و انتظار ماست اعضای شوراهای اسلامی خدمت به مردم را نظر بگیرند و مسائل شخصی را در اختلافات ورود ندهند. در راستای حمایت شورا کمک شان می کنیم.

لینک کوتاه : https://akhbarbabol.ir/?p=3271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.